Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Puuh.. men skal holde meg on-topic for min del....

 

Ustedalen, dette var vanvittig fortjent! Herlig! Jeg klappet for meg selv når jeg leste dette, heldiggrisen!

 

Vel, slenger ut et lite "problem", hvis det er det man kan kalle det:

 

Har lagt merke til at en skikkelig søt jente kikker veldig på meg for tiden. Er absolutt ikke keen på henne, men av og til får jeg bare så lyst til å rote med henne. Og hvis jeg tar sats og forsøker å innlede noe, kan det jo hende jeg blir forelsket, men det kan jo også hende jeg ikke blir det, og da ender jeg vel til syvende og sist opp med kanskje å såre henne, og er det noe jeg vil unngå, er det å være player og promotere "bruk og kast"-samfunnet...

 

Hva bør jeg gjøre; legge litt an på henne eller bare glemme det?

Lenke til kommentar

Smeboe, x-en min var det litt sånn med. I starten var hun veldig keen på meg, og svak som jeg var for kvinnelige former, så ble fristelsen for stor, og jeg gikk med på å treffe henne. Heldigvis så stoppet det fort, og jeg skjønte at for min del var det spenningen, ikke kjærligheten som jobbet.

 

Men så kom det ekkle. Månedene etterpå så kom jo da tankene på hvor dum jeg hadde vært som lot den kjangsen gå fra meg. Jeg hadde jo bare rålyst på dame, og hun var og er jo ei kjempe herlig jente. Men så ble det til at jeg fant ut at det var ikke no kjærlighet i bildet, så jeg lot det være.

 

Da sommerferien kom så ble nok en gang fristelsen for stor. Jeg må innrømme at det var gutte-hjernen som tok litt overhånd kanskje, og det som skjedde var at jeg prøvde meg på henne på nytt. Denne gangen gikk det litt lenger, og jeg begynnte å rote med gamle følelser igjen. Jaja, så smart var det. Nok en gang gikk det bare et par dager før det var slutt igjen.

 

Selv etter det så kommer tankene og vissehten om at "vil jeg ha henne, så kan jeg få henne", og da kommer det moralske sp.målet. Hvorfor vil jeg i tilfelle ha henne? Fordi jeg faktisk er glad i henne, og er forelsket, eller fordi det er spennende å være sammens med ei jente. For min del så falt jeg på konklusjonen at det var for spenningens skyld, og at jeg aldri ville tillgitt meg selv å missbruke den makten jeg hadde over henne da hun var forelsket i meg.

 

Så tenk nøye igjenom. Hun slet mye med følelser og greier etter dette her, og jeg fikk seff dårlig samvittighet. Hvis du finner ut at du skal innlede noe, si ifra til henne da, at du er veldig usikker. Ikke begynn med disse "jeg elsker deg over alt på jord" bare for å se hvor langt du kan dra den med henne...

 

:) Vær snill, vær deg selv :) Ikke la urinstinktene ta overhånd.

 

Og hvis ikke du er sikker på om du er forelsket eller ikke, så er du antagelig ikke det. Den følelsen kommer du til å kjenne når du får den! Den er enorm!

Lenke til kommentar
Og hvis ikke du er sikker på om du er forelsket eller ikke, så er du antagelig ikke det. Den følelsen kommer du til å kjenne når du får den! Den er enorm!

5669086[/snapback]

Jeg er sikker på at jeg ikke er forelsket, men jeg er usikker på om jeg KAN bli forelsket... Men nuvel, jeg kommer ikke til å fortelle at hun er alt for meg uansett, jeg kommer bare til å legge an på henne og rote med henne og se hva som skjer...

 

EDIT: ble litt rar setning det der...

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Og hvis ikke du er sikker på om du er forelsket eller ikke, så er du antagelig ikke det. Den følelsen kommer du til å kjenne når du får den! Den er enorm!

5669086[/snapback]

Jeg er sikker på at jeg ikke er forelsket, men jeg er usikker på om jeg KAN bli forelsket... Men nuvel, jeg kommer ikke til å fortelle at hun er alt for meg uansett, jeg kommer bare til å legge an på henne og rote med henne og se hva som skjer...

 

EDIT: ble litt rar setning det der...

5669130[/snapback]

Viss hun er forelsket i deg og du roter med henne eller legger an på henne for å sjekke om du KAN bli forelsket syns jeg du er slem!

 

Prøv da heller å bli kjent med henne!

 

Viss du roter med henne og er slik søt som gutter er før de skal rote med en jente, så kan det faktisk hende hun blir litt vel opp i skyene og ting blir vondt verre for henne viss du ikke BLIR forelsket...

Lenke til kommentar

Støtter deg Hanne.

 

Husk også at jenter ofte har en tendens til å bli litt vel følsome på dette temaet smeboe. Så hvis du innfrir hennes "ønske" om kjærlighet, så stopper det nok ikke der. Du kan ikke bare si stop og regne med at det ikke får noen følger for henne. Hun har mengder av følelser, forventninger og planer. Ihvertfall så pleier de det...desverre for oss gutter :(

Lenke til kommentar
Hvordan få en populær jente til å like seg?

5669386[/snapback]

Innse at du ikke kan gjøre no med det. ;)

 

Det folk vanligvis gjør, er at de endrer personlighet. De gjør ting de ellers ikke ville ha gjort for å få mer oppmerksomhet. De utgir seg for å være "kulere" eller "tøffere" en hva de er. Det er no-no! Hvis kun skal bli glad i deg, la hun bli glad i den du er, ikke den du vil være :) Så enkelt er det:)

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar

Det siste det er, er å være enkelt. Det finnes mange fallgruver. En av dem er eks. å utgi seg for å være noen man ikke er.

 

Tror som sagt tidligere, trikset er vel bare å ta litt kontakt med henne. Vise litt interesse, og vise hvem du ER, ikke hvem du vil være. Men hvis du er på u.skole trinnet, så er det meste vanskelig egentelig. Alle sliter med å finne seg selv, og alle er temmelig usikkre :)

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...