Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, jeg har det helt fantastisk nå... Jeg fortalte henne det rett ut, sa hva jeg følte for henne. Og hun følte det samme for meg :w00t: Så utrolig digg! Så deilig... Jeg klarer ikke å beskrive hva jeg føler nå :D Det er bare så fantastisk!

 

Moren hennes sto utenfor da, så det ble ikke noe mer enn å fortelle det, men gleder meg så ekstremt til neste gang vi møtes :love:

5665987[/snapback]

Gratulerer!

 

Misunner motet og ikke minst: lykken din. ;)

Lenke til kommentar

Eline, kjipt å høre. Blir nesten litt paranoid, da jeg fikk en sånn en slengt i trynet i går kveld. Aner ikke hvor hun fikk det fra. :p

 

Don't worry, be happy. The sun will shine again. :)

5667275[/snapback]

hehe, såpass ja.. Hehe..

Jeg er ikke lei meg eller noe fordi jeg sa det, hvis noen tror det. Jeg er mer lettet egentlig.. Hihi, tenker ikke så mye på det egentlig

Lenke til kommentar
hehe, såpass ja.. Hehe..

Jeg er ikke lei meg eller noe fordi jeg sa det, hvis noen tror det. Jeg er mer lettet egentlig.. Hihi, tenker ikke så mye på det egentlig

5667290[/snapback]

 

Det er bra. Tenker man for mye på det, blir det bare verre. Du er ei flott jente som garantert finner den du ønsker. :)

Lenke til kommentar
Ustedalen, du er en mann av at kaliber vi mennesker ikke forstår. AWESOME! :w00t:

 

5667275[/snapback]

 

Nei, er ikke det :p Du skjønner at dette har tatt meg flere måneder å få sagt, og jeg har feiga ut ganske mange ganger! :blush: Men nå er det sagt :w00t:

5667345[/snapback]

 

Husker hele historien din fra en lang tid tilbake. Selv hadde jeg aldri turt etter så langt tid. :)

Lenke til kommentar
Du burde ikke fortelle alt du føler, eller ta det lungt. Enn ellers så kan det gå galt, og bli verre. Har vell opplevd det jeg. Skal aldrig sei alt jeg føler for ei, før jeg kjenner henne 100%

5666205[/snapback]

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men han og jeg har et ganske rart forhold... hihi. yeye...

5666220[/snapback]

Vi trenger en forklaring. :dontgetit:

Endret av omiro
Lenke til kommentar
Vi trenger en forklaring.  :dontgetit:

5667362[/snapback]

Okey. For 2 år siden rotet vi for første gang. Og vi ble sammen litt etter på, men det ble slutt etter en uke fordi han sa til ei annen jente at han hadde følelser for henne. Det likte ikke jeg så veldig. Så gikk det vel et omtrent et år før vi begynte å snakke litt igjen og sånn.. Og vi rotet også en gang da han hadde dame.. så gikk det igjen et par måneder og så pulte vi for første gang, dette var for rundt et år siden.. Etter det har vi pult sånn nesten regelmessig en gang hver andre måned eller oftere.. Igjennom hele denne tia har jeg likte han mer eller mindre, med noen avbrekk.. Og i går sa jeg da hva jeg følte og slikt..Han trodde ikke det og ble jo overrasket..

 

Vi har jo vært pulevenner, som jeg kaller det... Men han sa i går at jeg ikke bare var pulevennen hans og greier..

 

Hehe, nå ble jeg faktisk litt forvirret selv.. :p yeye.. Shit happens

Lenke til kommentar

Ustedalen, :w00t::w00t::w00t::w00t::w00t:

 

DET ER STRÅLENDE! Stå på gutt! Nå kan du angre på at du har ventet så lenge med å si det :)

 

Bare pass på å kjøre løpet riktig vidre nå da :) Ikke stress den for mye. Kanksje la hun ta litt initsiativet nå som du liksom har gjort den første delen. Pass på å ikke bli alt for innpåsliten kanskje? Jenter tenker mye, og det gjør hun sikkert nå har jeg en følelse av.

 

Jaja, stå på gutt! Dette unner jeg deg virkelig.

 

 

Eline, hva er det du har rotet deg oppi nå :hmm: ? Hvordan er det fra din side sier du? Bare pule-venner, eller "gjærne no mer"-venner?

Lenke til kommentar
Smeboe er ikke forelska mer, du kan tro vi ble skuffet. Vi hadde gledet oss til mer smeboe teh babehunter action, og så bare kapitulerer han.

5649736[/snapback]

Ræhæhæhæhh... ;) Sant nok... Har ikke vært inne her på noen dager nå, har blitt skrevet mye! Skal prøve å skumme igjennom de uleste i løpet av dagen.

 

Men Tsaren; siden jeg ikke har noen følelser for noen lenger, kan jeg gjøre atskillig mer dumme ting med jenter...

Lenke til kommentar
Eline, hva er det du har rotet deg oppi nå :hmm: ? Hvordan er det fra din side sier du? Bare pule-venner, eller "gjærne no mer"-venner?

5667477[/snapback]

Hvis jeg fikk velge så ville jeg hatt han, og ikke bare knullingen... Men han ser ikke på meg som noe mer enn en venn. Jaja... Sånn er livet :)

Lenke til kommentar
Eline, hva er det du har rotet deg oppi nå :hmm: ? Hvordan er det fra din side sier du? Bare pule-venner, eller "gjærne no mer"-venner?

5667477[/snapback]

Hvis jeg fikk velge så ville jeg hatt han, og ikke bare knullingen... Men han ser ikke på meg som noe mer enn en venn. Jaja... Sånn er livet :)

5667878[/snapback]

 

 

Det vil sei at han "bruker" deg. Og det er ikke noe vennskap heller.

Lenke til kommentar
Eline, hva er det du har rotet deg oppi nå :hmm: ? Hvordan er det fra din side sier du? Bare pule-venner, eller "gjærne no mer"-venner?

5667477[/snapback]

Hvis jeg fikk velge så ville jeg hatt han, og ikke bare knullingen... Men han ser ikke på meg som noe mer enn en venn. Jaja... Sånn er livet :)

5667878[/snapback]

Kast han. Ikke la han utnytte deg slik. Hvis han er slik en dust, er han ikke verdt å spare på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...