Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Har du ikke sagt det enda Ustedalen! *shock* er jo år og dag siden du lovet at du skulle det...

jaja, får håpe du har ventet på det rette tidspunktet nå da:)

5661311[/snapback]

sant så sant! Jeg har igrunn vært skikkelig psyket opp til det nå i flere mnd, men jeg har aldri fått sjangsen til å si det (f.eks vi skulle møtes på et "kjøpesenter"! Jeg sto inne i en butikk og ventet, og hun gikk forbi. Vi så ikke hverandre helt til min buss kom! Og diverse lignende historier!) Men i morgen er hun her alene med meg, og jeg vet at jeg kommer til å si det. Lovt en del også å gjøre det, så jeg slipper ikke unna ;)

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, jeg har det helt fantastisk nå... Jeg fortalte henne det rett ut, sa hva jeg følte for henne. Og hun følte det samme for meg :w00t: Så utrolig digg! Så deilig... Jeg klarer ikke å beskrive hva jeg føler nå :D Det er bare så fantastisk!

Moren hennes sto utenfor da, så det ble ikke noe mer enn å fortelle det, men gleder meg så ekstremt til neste gang vi møtes :love:

Lenke til kommentar
Har akkurat sagt til gutten som jeg har likt i 2 år hva jeg virkelig føler for han.... Huff :(

5665840[/snapback]

Og det gikk ikke så bra? :dontgetit:

Ustedalen: Gratulerer, da blir det vel bare lykkelige tilbakemeldinger fra deg i denne tråden frå nå av tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Har akkurat sagt til gutten som jeg har likt i 2 år hva jeg virkelig føler for han.... Huff :(

5665840[/snapback]

5666008[/snapback]

Hehe, njææ.. Ikke sånn kjempe... Men, men.. har i hvertfall sagt det.. HAn ble overraske da, men, men.. yeye

Shit happens

Gratulerer Ustedalen, må være en herlig følese du føler nå hihi :D

Endret av Eline
Lenke til kommentar
Følelsen er bare helt ekstrem.. Så utrolig fantastisk :love: Jeg klarer virkelig ikke å beskrive den. Jeg har så mye adrenalin i kroppen nå.... Ååå, så utrolig. Jeg er verdens heldigeste gutt..  :love:

Skal love dere at det blir ingen flere sutremeldinger fra meg ;)

5666038[/snapback]

Så utrolig bra da!..Skikkelig glad på ditt vegne. Føler eg har ventet på at dette skulle skje leeenge.Tror ikke jeg er den eneste.Grattis! Ingenting er som å være forelsket :love:

Lenke til kommentar

5665840[/snapback]

5666008[/snapback]

Hehe, njææ.. Ikke sånn kjempe... Men, men.. har i hvertfall sagt det.. HAn ble overraske da, men, men.. yeye

Shit happens

5666050[/snapback]

Du har da i det minste prøvd. Kanskje lettere å gå videre nå som det er "out there". Enten gjør han noe med det og alt er fint..eller du kan komme over han.

Sånn funket det i hvert fall for meg en gang..

:) lykke til anyways

Lenke til kommentar
Du har da i det minste prøvd. Kanskje lettere å gå videre nå som det er "out there". Enten gjør han noe med det og alt er fint..eller du kan komme over han.

Sånn funket det i hvert fall for meg en gang..

:) lykke til anyways

5666188[/snapback]

Hehe, yeye.. Vi er på en måte pulevenner da.. hihi, yeye.. Sånn innimellom treffes vi jo.. Så.. Men, men.. Sånn er livet :)

Lenke til kommentar

5665840[/snapback]

5666008[/snapback]

Shit happens

Gratulerer Ustedalen, må være en herlig følese du føler nå hihi :D

5666050[/snapback]

Du burde ikke fortelle alt du føler, eller ta det lungt. Enn ellers så kan det gå galt, og bli verre. Har vell opplevd det jeg. Skal aldrig sei alt jeg føler for ei, før jeg kjenner henne 100%

Lenke til kommentar
Du burde ikke fortelle alt du føler, eller ta det lungt. Enn ellers så kan det gå galt, og bli verre. Har vell opplevd det jeg. Skal aldrig sei alt jeg føler for ei, før jeg kjenner henne 100%

5666205[/snapback]

Hehe, jeg følte jeg bare måtte si det, så da sa jeg det.. Hehe...

Han ble overrasket og slikt, men, men,.. Føles god å ha sagt det, selv om jeg vet at det aldri blir noe liksom.. Men, men.. :)

Hihi, det gjør ikke så mye...

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men han og jeg har et ganske rart forhold... hihi. yeye...

Lenke til kommentar

Uten at jeg har noen som helst peiling eller oversikt, Eline, vil jeg råde deg til å tenke deg nøye om før du begir deg ut på noe med ham uten å ha tenkt over om det egentlig er det du vil, eller om du lar deg manipulere av egne følelser. Man har lett for å legge bort det meste av rasjonell vurderingsevne om man liker noen, kjedelig å bli utnyttet i en eller annen form i en slik situasjon.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...