Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Den er forresten best live.

Edit;

Sier ikke du plutselig skal begynne å gaule på sangen. Det kommer helt ann på om du kan synge. Holder som oftest bare å nynne litt på den. Alt annet kan bli litt feil hvis du vet du ikke har stemme :)

5656456[/snapback]

Kan godt bare prøve, ja jeg kan ikke synge men så?... som du skreiv tidligere - "har dama di noe annet enn silikon i skallen, så skjønner hun at følelsen teller". :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å skrive dikt og sanger hvor innholdet blir helt tilfeldig og klisjé (jeg elsker deg, elsker du meg?) er aldri en god idé, spesielt hvis du ikke kan skrive (du er søt, la oss spise grøt). Det kan ikke sies nok ganger; gjør noe personlig, hvis du først skal gjøre noe.

Personlig foreslår jeg bare å være snill. Det skal ikke mer til. Smil, vær glad, vær morsom. Hør på henne, ikke prat henne ihjel. Vær høflig, hold henne i hånden, se henne i øynene, bare vær søt. Hvis det fungerer, så fungerer det. Hvis det ikke fungerer, så har du ihvertfall forsøkt med noe som pleier å fungere. Jeg kan love deg at bra anlegg ikke imponerer jenten.

Lenke til kommentar
Å skrive dikt og sanger hvor innholdet blir helt tilfeldig og klisjé (jeg elsker deg, elsker du meg?) er aldri en god idé, spesielt hvis du ikke kan skrive (du er søt, la oss spise grøt). Det kan ikke sies nok ganger; gjør noe personlig, hvis du først skal gjøre noe.

Personlig foreslår jeg bare å være snill. Det skal ikke mer til. Smil, vær glad, vær morsom. Hør på henne, ikke prat henne ihjel. Vær høflig, hold henne i hånden, se henne i øynene, bare vær søt. Hvis det fungerer, så fungerer det. Hvis det ikke fungerer, så har du ihvertfall forsøkt med noe som pleier å fungere. Jeg kan love deg at bra anlegg ikke imponerer jenten.

5656775[/snapback]

hehe! Jaja, det er akkurat det jeg har allerede gjort, jeg snakket henne ihjel, og snakket bare om kjærlighet og sånn og hun blitt egentlig litt lei av meg, så da tok jeg 6 måned. pause.

Og nå har jeg fyrt igang igjen! Men nå skal jeg prøv å være litt mer rolig, snill og morsom mot henne. :)

Jeg vet at et bra anlegg i bilen har ikke noe med saken å gjør. Det er bare for å imponere andre, det er det eneste som er. Og det e veldig kjekt.

Skal prøve. Hvis "nei" så e d "nei" :)

ps. jaja, ok jeg skal ikke synge! Men e e god i rap iveltfor. :D

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer veldig på. hvor går grensa mellom kjæreste og bare veninne?

Jeg mener, jeg har veldig lett for å lytte til jenter, og bli god venn med dem. Sammtidig da så føler jeg at en blåser kjangsen til "noe mer". Så hvordan skal det gjøres? Skal man være snill og forsiktig å lytte og oppføre seg som ei god veninne, eller skal man være litt gutt, og handle mer en man tenker?

Hvis det ga no mening?

Lenke til kommentar

Jeg mener, jeg har veldig lett for å lytte til jenter, og bli god venn med dem. Sammtidig da så føler jeg at en blåser kjangsen til "noe mer". Så hvordan skal det gjøres? Skal man være snill og forsiktig å lytte og oppføre seg som ei god veninne, eller skal man være litt gutt, og handle mer en man tenker?

Hvis det ga no mening?

5659280[/snapback]

Jenter er ofte redde for å miste gode venner til mislykkete forsøk på noe mer, derfor bør du vise at du er en god kar, samtidig som du tidlig nok i vennskapet gjør det klart at du er interessert i noe mer.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Hvis det ga no mening?

5659280[/snapback]

Ja, som SteffyBoy sier, det er viktig å vise at du er interessert i annet en "bare" et vennskap. Da merker du fort om de er interessert eller ei.

Lenke til kommentar

Erfaring er jo ikke no negativt eller?

Dessuten så ligger det et behov hos alle mennesker som gjør at man vil ha noen å være glad i. Det ligger også et seksuelt behov i alle mennesker som da lettest blir dekket nettop ved å få seg kjæreste. Sammtidig så er det jo mye spenning, og mye glede rundt dette. Og alle må igjennom det, så som sagt, erfaring skader ikek :)

Men trikset er bare å unngå noen store blåsere som setter merke for resten av livet da :D

Lenke til kommentar

Alle går rundt å sier det der. Jeg syntes ikke jenter med mye erfaring er ludder, og ikke kan jeg nevne noen personer jeg kjenner godt som mener det heller. Jeg tror rett og slett det er en myte skapt av amerikansk kultur(?) Det er slikt man ser på college-filmer osv.

Ellers er det jo alltid de som er mainstream :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...