Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig noen gutter som ikke bare bryr seg om pupper og rumpe.! Trodde ikke slike som dere fantes jeg... :hmm:  ( kanksje jeg henger med feil type gutter)

5029994[/snapback]

Guttene på forumet lyver bare på seg ømhetspoeng slik at de kan få lurt av deg trusa over webcam. :)

5030268[/snapback]

Selvfølgelig finnes det slike gutter. Sier ikke av den grunn at disse tingene ikke betyr noe. for enhver som sier det, lyver. Men det finnes folk av den typen.

Ja, derfor du alltid skal snakke med folk IRL. Men blir du lurt på denne måten, vil jeg jo kanskje foreslå at du setter liste høyere

Endelig noen gutter som ikke bare bryr seg om pupper og rumpe.! Trodde ikke slike som dere fantes jeg... :hmm:  ( kanksje jeg henger med feil type gutter)

5029994[/snapback]

Joda, vi finnes. Vi bryr oss om hår, er det ikke lengre 3 meter liker vi deg ikke.

:ermm:

...

Det finnes nok mange gutter som ikke synes big boobies(eller rumpe for den slags skyld) er synonymt med pent. Hva som er fint er det vi kaller en smaksak, og smak varierer heldigvis mye. (Du henger nok med feil type gutter ja, evt. så vet du ikke hva guttene EGENTLIG synes er fint... ;))

5030482[/snapback]

*Rekke opp hånden*

Sier bare det hjelper...

Endret av Rxj0n
Lenke til kommentar

Ikke alle bryr seg om hvordan kroppen er. Det er bare et pluss. Man kan jo ikke se helt for jævlig ut, slik at man vemmes bare av tanken.

Du har bare ikke møtt den riktige typen. Til slutt finner du en som tar deg for den du er. :)

Jeg mener håret er en del av jenta....

Kan ikke være mer uenig. Håret er en del av utseende til jenta, og ikke jenta i seg selv.

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
Ikke alle bryr seg om hvordan kroppen er. Det er bare et pluss. Man kan jo ikke se helt for jævlig ut, slik at man vemmes bare av tanken.

Du har bare ikke møtt den riktige typen. Til slutt finner du en som tar deg for den du er. :)

Jeg mener håret er en del av jenta....

Kan ikke være mer uenig. Håret er en del av utseende til jenta, og ikke jenta i seg selv.

5031025[/snapback]

Men det er fysisk en del av henne...

Men det er som en stil. Designet/oppsettet har også noe å si, selv om innholdet er det viktigste

Lenke til kommentar

Verden faller sammen! :cry:

Jeg og hun (som jeg liker) hadde en samtale om hvem vi likte! Ingen får vel presset noe ut av hverandre. Så begynner vi å snakke om hvor den vi liker kommer fra!

Da svarer jeg etterhvert at hun jeg liker kommer fra samme sted som hun.

Og etter en lang stund svarer hun at hun liker en fyr fra ett helt annet sted enn der jeg bor, trodde hun!

HELVETE :no:

Lenke til kommentar

Jeg og hun (som jeg liker) hadde en samtale om hvem vi likte! Ingen får vel presset noe ut av hverandre. Så begynner vi å snakke om hvor den vi liker kommer fra!

Og etter en lang stund svarer hun at hun liker en fyr fra ett helt annet sted enn der jeg bor, trodde hun!

5031562[/snapback]

Har gjort akkurat samme greia....

Det viktigste er nok å gå rett på når du snakker med a. Men nå er det nok litt sent. Du må nok bare vente til du får muligheten igjen..

Lenke til kommentar

5031562[/snapback]

Har gjort akkurat samme greia....

Det viktigste er nok å gå rett på når du snakker med a. Men nå er det nok litt sent. Du må nok bare vente til du får muligheten igjen..

5031607[/snapback]

Vente vet jeg ikke om jeg klarer nå :cry:

Alle i klassen hennes har tydligvis mobbet henne fordi de mente hun likte meg og en god del har sagt ho liker meg!!

MEN NEIDA!!!! :cry:

Går å henger meg :cry:

Lenke til kommentar

Du mister henne ikke som venn. :)

Bare si at du er veldig glad i henne og at hvis hun ikke føler det samme vil det være like koselig å fortsette å være venner...

At hun ikke liker deg på den måten vil ikke si at hun kommer til å hate deg på alle måter. ;)

Lenke til kommentar

5029994[/snapback]

Guttene på forumet lyver bare på seg ømhetspoeng slik at de kan få lurt av deg trusa over webcam. :)

5030268[/snapback]

Hysj!

Hva sa du, Kimmi?

Nei, seriøst, øyne er det viktigste. Men nå skal det sies at selv om en jente har de vakreste øynene i verden, må også andre ting være på plass for at jeg skal være fornøyd. Men pene jenter med stygge øyne er no-go for meg...

EDIT:

Leste du diskusjonen? Vi snakket om duften til jenter. En påpekte at det var noe spesielt med duften av håret, og da påpekte jeg at for meg smelter duften av håret sammen med lukten av resten av jenta. Håret er jo dødt, på lik linje med skjermen du har foran deg....

Endret av smeboe
Lenke til kommentar

Ustedalen; Stopp med en gang! Du husker vell mine første tråder her. De handlet om akkurat det samme. Du må bare fortsette å snakke med hun, bare ikke presse henne så mye på hvem hun liker. Prøv å flørt med henne/Få henne til le, men ikke fleip så mye at det virker over kanten. Når tiden er inne så merker du på hun om det er noe der. Det er ikke vits i et forhold der den ene ikke liker den andre. Kom med kommentarer om hvordan hun kler seg/ser ut. Men ikke så mye at hun merker det. Snakk med andre jenter, der du opprettholder denne flørtende tonen med de også. Da får du resultater...erhm....tror jeg. Jeg har ikke fått det enda da....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Si noe sånt som "Hvis "putt inn navn på en kompis av henne" hadde likt deg, og du ikke likte han tilbake, ville du følt at det ble for vanskelig å beholde vennskapet da?

5031787[/snapback]

Kan kanskje virke litt misstenksomt.. Uansett er jo det en forsiktig måte å si det på, for jeg tror nok hun forstår hvordan det henger sammen hvis du sier det slik.. Det hadde iallefall jeg, men det er forskjell på folk

Lenke til kommentar
Ustedalen; Stopp med en gang! Du husker vell mine første tråder her. De handlet om akkurat det samme. Du må bare fortsette å snakke med hun, bare ikke presse henne så mye på hvem hun liker. Prøv å flørt med henne/Få henne til le, men ikke fleip så mye at det virker over kanten. Når tiden er inne så merker du på hun om det er noe der. Det er ikke vits i et forhold der den ene ikke liker den andre. Kom med kommentarer om hvordan hun kler seg/ser ut. Men ikke så mye at hun merker det. Snakk med andre jenter, der du opprettholder denne flørtende tonen med de også. Da får du resultater...erhm....tror jeg. Jeg har ikke fått det enda da....

5031928[/snapback]

Kan ikke si meg helt enig i dette. Det er Ustedalen som burde vite best hvordan forholdet deres er... Om de allerede flørter med hverandre som bare det, og Usterdalen tror at det eneste som mangler er at noen sier det, så er det klart han må si det! Har selv vært i samme situasjon flere ganger, og jeg tror jeg har mistet hvertfall ett mulig forhold fordi jeg ikke har røpet mine følelser.

Dessuten må Usterdalen vurdere jenta: er hun den typen som tar initiativet til et forhold, eller må Usterdalen gjøre det selv? Og er hun typen til å lyve bare for ikke å avsløre at hun elsker Usterdalen? dvs, er hun redd for å fortelle det til ham? Jeg tror dette er en avgjørelse han bør gjøre på basis av sånne spørsmål.

kan du fortelle litt om hva du har opplevd, Rxj0n?

Lenke til kommentar

Hmm, jeg vet ikke hva jeg skal si! Hun skal vist være sjenert, det har hun sagt selv, men jeg har alltid snakket skikkelig bra med henne!

Men nå har jeg bestemt meg! I morgen skal jeg si til henne at jeg har sterke følelser for henne og selv om hun liker en annen, så håper jeg at vi kan være venner! Men tipper på at jeg kommer til å feige ut eller noe :ermm:

Men nå må jeg nesten gå i seng!! "Grine" meg til søvns :cry:

Edit: La til en setning!

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...