LarsP Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Mobb alt du vil, han er mange hakk mindre disgusting enn bodybuildere flest. 5650006[/snapback] Tull og tøys, nå er det "har John vært på besøk?"-delen av hjernen din som prater. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Tar en titt innom her igjen jeg:) Ser det har gått litt offtopic de siste sidene... Det er ikke no bra: *fy fy* Denne tråden er for god til å dø Jeg kan melde om at mitt kjærlighetsliv om dagen = ingenting:) Ingen følelser, ingen problemer:) Enkelt og greit:) Hvordan har det gått med dere gode gamle her inne da? Ustedalen? CLC(du byttet nick husker jeg..)? Seether, Crazykimmi, smeboe? Savner dere 5649714[/snapback] Hey you Artig at du dukker opp igjen nå..synd det er så lite på gang med kjærligheten hos deg da. Men hvis du syns det er greiere sånn så for all del CLC= Seether btw..og eg har det veldig fint no. Utrolig glad i kjæresten min, blir bare mer forelsket for hver dag som går Savnet deg og Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Utrolig glad i kjæresten min, blir bare mer forelsket for hver dag som går 5650178[/snapback] Know that feeling... ååå jenta mi =) Isje det kjekt når alt går bra?!! (for de som e treg... seether ekke damen min) Endret 22. februar 2006 av chills Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hey you Artig at du dukker opp igjen nå..synd det er så lite på gang med kjærligheten hos deg da. Men hvis du syns det er greiere sånn så for all del CLC= Seether btw..og eg har det veldig fint no. Utrolig glad i kjæresten min, blir bare mer forelsket for hver dag som går Savnet deg og 5650178[/snapback] Hehe, det hadde da vært morsomt å hatt noe på gang, for all del. Men har vært så mye annet i det siste vettu Liksom ikke vært så mye tid til det. Det var du som var CLC ja sant det. Husker jo PMen. Så bra at det går strålende med deg og typen! Visste du savnet meg også Lenke til kommentar
Seether Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Herr brun tror vi e sammen chills Og jooooh det e kjempefint! Lenke til kommentar
Seether Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 He He He *ler* 5650379[/snapback] chills då. Ta det med godt humør holdt på å dø på meg når han sa det. Forhåpentligvis ser du ironien i det? Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) chills og Seether sitter i toppen av et tre. De kysser og de kliner og kommer ikke ned :p Endret 22. februar 2006 av SimDaDim Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Spm... En kamerat skal ha en 18års bursdags fest hos en vennine til helga, en veninne av hun som festen blir hos har jeg vært på , det er på en måte eksen min, var nesten sammens med hun, og hun er rundt 17-18, jeg er 15, hun gråt osv da jeg gjorde det slutt. Dette er for 2-3uker siden, jeg har truffet en jente som jeg liker nå, kunne tenkt og ta med henne på denne festen, tror dere det er ok ? Blir nok noe grin, imat jeg blir kåt i fylla... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Kan i hvert fall vise litt respekt for eksen din, sånt er dritvondt å se på. Lenke til kommentar
Mr_Kragtorp Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Er det noe som er vondt å se på er at dama gjør det slutt og hopper rett over te bestevennen din! sånn har je det. Enig nå ell? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Du eller hun som slo opp? Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) FirstPrice, noen jenter tar slik drit tungt, mens andre ikke. Tror du kjenner halv x-en din nok til å vite det selv. men generellt sett så blir jenter ganske forbanna når x-en finner seg ei ny ei. Særlig hvis det var du som gjorde det slutt med x-en din. Vis henne litt respekt du, og vær heller sammens med den nye kjæresten din en annen kveld. Eller dropp festen EDIT: Svar til over, tror det var han som gjorde det slutt ja Siterer: hun gråt osv da jeg gjorde det slutt. Endret 22. februar 2006 av SimDaDim Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Ah, Jeg leste ikke. Da er det vell kanskje ikke så lurt. En annen sak om det var hun som slo opp. Da kan hun få det som hun vil egentlig. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 chills og Seether sitter i toppen av et tre. De kysser og de kliner og kommer ikke ned :p 5650415[/snapback] din...DUMMING! Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ja, har du noe imot det? 5649520[/snapback] Hahahahaha! Hurra, Hurra for Norge! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Du skulle ikke bruke energi/tid på å hate homofile? Jævla hykler. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Ha Ha Ha så jævlig søtt *se for seg homofoben klemme homoen* :!: (hva ikke stygt ment viss noen tok seg veldig nær av det) Endret 22. februar 2006 av chills Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hihi, lurer på hvem som hadde klemt hardest Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hihi, lurer på hvem som hadde klemt hardest 5650610[/snapback] Sir Winston naturligvis. Han er jo så macho og de er harde. Andre vil naturligvis være feminin og de klemmer ikke hardt, de er forsiktige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg