MyBigMouth Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Ja, sorry. Jeg er for trøtt. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Litt teit spørsmål men hallo.. Jeg kjører på Hvor viktig er rumpa for jentene? Altså er det sånn at jenta liker å ta på rumpa til gutten? Viss noen lurte på hva dette har med kjærlighet å gjøre så bare lurer jeg, har nettopp fått meg dame Endret 21. februar 2006 av SirAnderz Lenke til kommentar
brd Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Eg trur Gutter er meir opptat av jentene sine rumper enn at jentene er opptat av guttene sine rumper Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Derfor er dei kanskje så opptatt av å ta på som gutter altså? Lenke til kommentar
brd Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ja det er heilt normalt at jentene tar på rompa til guttene. Har skjedd med mange ganger at jenter har tatt skikkeleg takk i rompa mi:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Eg trur Gutter er meir opptat av jentene sine rumper enn at jentene er opptat av guttene sine rumper 5645162[/snapback] INGENTING er finere enn gutterumper i joggebukser Det jeg legger merke til aller først, så ja, rumpen er viktig Lenke til kommentar
brd Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Du minner meg om ei jente som tok med på rompa fire ganger på 5 min. Og ho var edru . Men ok vi har som konklusjon at Rompa er viktig :!: Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Eg trur Gutter er meir opptat av jentene sine rumper enn at jentene er opptat av guttene sine rumper 5645162[/snapback] INGENTING er finere enn gutterumper i joggebukser Det jeg legger merke til aller først, så ja, rumpen er viktig 5645186[/snapback] Kommer veldig ann på joggebuksen! Jeg får dårlige vibber av "Grilldress-bukser" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg synes det ville vært helt riktig å avstå. Det er sjelden ekte følelser når hun bare er 16, så hun gjør det sikkert bare for populæritet. GaD. Jeg er så glad for at jeg slutta med wow. Like før jeg skrev reputation istedenfor populæritet, 5644168[/snapback] 16åringer kan vel være relativt moden, så jeg tror ikke hun gjør det pga popularitet.. men likevel er det et ganske stort sprik i aldersforskjellen, så spørsmålet er om de hadde hatt så mye til felles. Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Fikk en litt småartig telefon fra en kompis. For noen uker siden var jeg og bowlet med han,kjæresten hans og venninnen til henne. Venninen til kjæresten likte meg tydeligvis og han ringte nettopp for å høre om jeg kunne bli med på bowling og kino til helgen for å "bli bedre kjent". Kompisen min og kjæresten hans pushet litt på, men jeg takket nei og de lurte på hvorfor jeg ikke ville og her er sakens kjerne. Jeg er 21, hun er 16 og det blir feil i mine øyne. Han er 20 og hun er 16, tør jeg da si til kompisen min at jeg syns det er feil med så ung dame? Redigerte en snål setning. 5644110[/snapback] Jeg hadde ikke likt at dattera mi på 16 år hadde kommet hjem med en 20-åring egentlig. Men når jeg tenker over det så er det jo bedre for henne å være sammen med en gutt som er mer voksen i hue enn en kåt 16-åring som ligger dritafull i grøftekanten hver eneste helg. Er det ikke slik at jenter er 3 år eldre mentalt enn gutter også? Hvis du er ett ordentlig menneske som er ute etter kjærlighet så ser jeg ikke noe galt i å være sammen med en som er 5 år yngre enn deg. Eneste forskjellen er vel at du er myndig men det er ikke hu. Bare ho klarer å oppføre seg voksent så går det vel greit. Men du vil vel kanskje ha en kjæreste som også er myndig som du kan flytte sammen med osv. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Fikk en litt småartig telefon fra en kompis. For noen uker siden var jeg og bowlet med han,kjæresten hans og venninnen til henne. Venninen til kjæresten likte meg tydeligvis og han ringte nettopp for å høre om jeg kunne bli med på bowling og kino til helgen for å "bli bedre kjent". Kompisen min og kjæresten hans pushet litt på, men jeg takket nei og de lurte på hvorfor jeg ikke ville og her er sakens kjerne. Jeg er 21, hun er 16 og det blir feil i mine øyne. Han er 20 og hun er 16, tør jeg da si til kompisen min at jeg syns det er feil med så ung dame? Redigerte en snål setning. 5644110[/snapback] Er det ikke slik at jenter er 3 år eldre mentalt enn gutter også? 5646033[/snapback] Tror nok ikke det er en fasitregel på slikt, som du sikkert vet selv. Tror ikke jeg ville vært sammen med ei jente som er 4 år yngre, hadde rett og slett funka dårlig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Er det ikke slik at jenter er 3 år eldre mentalt enn gutter også? 5646033[/snapback] Det henger som regel sammen med ens fysiske utvikling. Og som vi alle vet så kommer jenter tidligere i puberteten enn gutter (dette gjelder selvsagt for majoriteten). Lenke til kommentar
Seether Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg synes det ville vært helt riktig å avstå. Det er sjelden ekte følelser når hun bare er 16, så hun gjør det sikkert bare for populæritet. 5644168[/snapback] Greit, så er det mange (fjortiss)jenter som leter etter eldre typer fordi de kanskje syns det er tøft..men det fins jo de som ønsker seg en moden kjæreste. Og du kan ikke bare avskrive hele greien på den måten. Om hun e 16 eller 20 har jo ikke noe å si for kor ekte følelsene hennes er. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Eg trur Gutter er meir opptat av jentene sine rumper enn at jentene er opptat av guttene sine rumper 5645162[/snapback] INGENTING er finere enn gutterumper i joggebukser Det jeg legger merke til aller først, så ja, rumpen er viktig 5645186[/snapback] Er det bare din mening eller er det sånn alle jenter tenker? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 I'm a girl. I agree. go rumpe Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Eg trur Gutter er meir opptat av jentene sine rumper enn at jentene er opptat av guttene sine rumper 5645162[/snapback] INGENTING er finere enn gutterumper i joggebukser Det jeg legger merke til aller først, så ja, rumpen er viktig 5645186[/snapback] Kommer veldig ann på joggebuksen! Jeg får dårlige vibber av "Grilldress-bukser" 5645277[/snapback] Samme her! Joggebukser er så slapt... Gutterumper i jeans er mye mer tiltrekkende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 INGENTING er finere enn gutterumper i joggebukser Det jeg legger merke til aller først, så ja, rumpen er viktig 5645186[/snapback] Kommer veldig ann på joggebuksen! Jeg får dårlige vibber av "Grilldress-bukser" 5645277[/snapback] Njoa, men en fin rumpe blir av en eller annen grunn enda finere i en joggebukse... kan være bare fordi det er mye enklere tilgang enn i jeans Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Best uten en tråd da:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 true men ikke spesielt sosialt godtatt ..... synd igrunn.... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 true men ikke spesielt sosialt godtatt ..... synd igrunn.... 5648013[/snapback] yeye:-P *spææænk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg