Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Hun ene ville jeg ikke pult om jeg fikk penger for det :p Men hun andre kunne hende. Men tviler på at jeg gjør det. Finnes grunner jeg ikke gidder nevne her som gjør at jeg i minst mulig grad vil involvere meg med noen av de :p Ble nok roting så det får holde med det tenker jeg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hun ene ville jeg ikke pult om jeg fikk penger for det :p Men hun andre kunne hende. Men tviler på at jeg gjør det. Finnes grunner jeg ikke gidder nevne her som gjør at jeg i minst mulig grad vil involvere meg med noen av de :p Ble nok roting så det får holde med det tenker jeg...

5633033[/snapback]

Den styggeste kvinne kan være vakker i sengen :)

Uansett; Fitte er fitte :lol: (Bare uten klamydia og drit)

Ta det som en øvelse, så blir du bedre i sengen og det setter fremtidige jenter stor pris på.

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Den styggeste kvinne kan være vakker i sengen :)

(Bare uten klamydia og drit)

5633062[/snapback]

Hun var ikke stygg. Helt gjennomsnittlig utseende, var mere personligheten som var frastøtende :p På mange måter. Hun andre var fin, får se om jeg sender melding til henne i morra :p

Klamydia ja... Hun virker så løs at jeg ikke ville ha ligget med henne om jeg hadde hatt en dong som gikk over hele kroppen :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Liker dere ei jente bare for utseende? Har personlighet noe å si?

5637016[/snapback]

Hvor viktig de to faktorene er:

Førsteinntrykk:

Utseende: 8/10

Personlighet: 3/10

Venn:

Utseende: 6/10

Personlighet: 10/10

Fuck Friend:

Utseende: 10/10

Personlighet: 4/10

Kjæreste:

Utseende: 9/10

Personlighet: 10/10

Lenke til kommentar
Syke krav?

5638806[/snapback]

Noen her vil nok mene at utseendet ikke bør bety noe angående valget av venner, da du ikke skal humpe på vennene dine (vanligvis).

5638827[/snapback]

Det er snakk om jenter her. Jeg liker ikke stygge jenter, heller ikke som venner.

Lenke til kommentar
Det er snakk om jenter her. Jeg liker ikke stygge jenter, heller ikke som venner.

5638837[/snapback]

Er egentlig litt enig. Jeg kan fint være venn med gjennomsnittlig pene jenter og oppover, men det er vanskelig å få seg til å like et jordskred av en jente. Dessuten gir jeg mer attraktive jenter flere sjanser til å gjøre et godt inntrykk, sånn er det bare. Men det er uansett viktig å ha en bra personlighet.

Lenke til kommentar
Er egentlig litt enig. Jeg kan fint være venn med gjennomsnittlig pene jenter og oppover, men det er vanskelig å få seg til å like et jordskred av en jente. Dessuten gir jeg mer attraktive jenter flere sjanser til å gjøre et godt inntrykk, sånn er det bare. Men det er uansett viktig å ha en bra personlighet.

5638903[/snapback]

Hm. Jeg må faktisk spørre dere, siden dere er gutter og alt sånt. Går dere bort til en jente og tar kontakt hvis du ikke syns hun er pen/attraktiv?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...