Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var flybilletter til Japan bestilt. Skal som sagt besøke dama mi i jul :) Hun er utvekslingsstudent og kommer ikke tilbake før i Februar. Blir herlig å se henne tidligere...Og jeg har aldri vært i Asia!

5005338[/snapback]

Congrats!

 

Må bare si det, noen jenter kan man bli tiltrukket av bare på grunn av lukten!

Lenke til kommentar
Har du noen gang kjent lukten (parfyme) av en jente idet hun gikk forbi eller at du har stått eller sittet red ved henne , og lukten minner deg om noe eller noe?

Det er helt utrolig.

5002918[/snapback]

 

All the time.

 

Umulige forelsker er det versom som finnes. :hmm:

5020098[/snapback]

 

Det samme med lukten av håret.

Lenke til kommentar
Det samme med lukten av håret.

5028521[/snapback]

Jeg mener håret er en del av jenta....

 

Samtidig er det av og til deilig med lukten av svette jenter. Vet ikke hvorfor, men av og til bare er det sånn.

 

Men jeg vil ha litt fart i tråden: Hva er det du ser MEST på når det kommer til utseende hos det annet kjønn?

 

Personlig kan jeg ikke bli interressert i jenter som har "døde" øyne. Øyne er dødsviktig! Husk at øynene er vinduet til hjernen; du kan lese alt på en person gjennom øynene, dersom du er god nok.

Lenke til kommentar
Endelig noen gutter som ikke bare bryr seg om pupper og rumpe.! Trodde ikke slike som dere fantes jeg... :hmm:  ( kanksje jeg henger med feil type gutter)

5029994[/snapback]

Joda, vi finnes. Vi bryr oss om hår, er det ikke lengre 3 meter liker vi deg ikke.

 

 

:ermm:

 

 

...

 

Det finnes nok mange gutter som ikke synes big boobies(eller rumpe for den slags skyld) er synonymt med pent. Hva som er fint er det vi kaller en smaksak, og smak varierer heldigvis mye. (Du henger nok med feil type gutter ja, evt. så vet du ikke hva guttene EGENTLIG synes er fint... ;))

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Et pent smil er også viktig, da mener jeg ikke et perfekt colgatesmil, men et søtt, beskjedent smil. :)

5029792[/snapback]

 

Det viktigste! Nytter ikke å kummunisere med jenter som ikke smiler varmt tilbake.

 

Kimmi: Du henger nok med feil type gutter ja. Er faktisk en del av oss som ikke bare bryr seg om pupper og rumper (selv om vi er veldig glad i slikt også).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...