Gjakmarrja Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jeg er en følelseskald cyborg! Følelser er for jenter og homofile! Har du dame? Nei! Jeg er en følølseskald cyborg! Damer er for jenter og homofile! Du trenger et ***** Endret 9. oktober 2005 av chills Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jeg er en følelseskald cyborg! Følelser er for jenter og homofile! Har du dame? Nei! Jeg er en følølseskald cyborg! Damer er for jenter og homofile! Du trenger et ***** Om han får seg et *****, tror jeg ikke han får flere følelser. Cyborger har som kjent litt vanskelig for å føle noe... EDIT: takk for at du svarte, coke-chick Endret 9. oktober 2005 av smeboe Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Skal forsøke å besøke forloveden min i Desember (juleferien). Hun er i Japan som utvekslingsstudent til februar! Savner henne. Hadde vært herlig å se henne om 2 måneder! <3 Håper på det beste. Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Savner kjæresten min litt allerede eg Greier ikke å la være når eg vet at eg ikke får sett han igjen før helgen..kanskje ikke før nesten helg..hmm..kanskje det hjelper om vi finner fram web-camene igjen Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Ja noen har jo den muligheten.... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg er en følelseskald cyborg! Følelser er for jenter og homofile! Har du dame? Nei! Jeg er en følølseskald cyborg! Damer er for jenter og homofile! Cyborgs need love too. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 MaX Payne sa det best: "The trouble with wanting something is the fear of losing it, or never getting it. The thought makes you weak." Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Jepp..smart fyr. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Tenkte nettopp på noe. Så Rome sitt nick. If you chase two rabbits, you'll end up loosing em both. Sant nok, men jakter du en, så får du den aldri.... Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tenkte nettopp på noe. Så Rome sitt nick.If you chase two rabbits, you'll end up loosing em both. Sant nok, men jakter du en, så får du den aldri.... Er ikke ment sånn da Er et sitat fra CSI Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Tenkte nettopp på noe. Så Rome sitt nick.If you chase two rabbits, you'll end up loosing em both. Sant nok, men jakter du en, så får du den aldri.... Er ikke ment sånn da Er et sitat fra CSI Ja men det er jo sånn det er... Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Tenkte nettopp på noe. Så Rome sitt nick.If you chase two rabbits, you'll end up loosing em both. Sant nok, men jakter du en, så får du den aldri.... Er ikke ment sånn da Er et sitat fra CSI Ja men det er jo sånn det er... Sant nok, men det er ikke alltid sånn at når man jakter på en så får man den aldri heller da edit: leif Endret 11. oktober 2005 av Rome Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tenkte nettopp på noe. Så Rome sitt nick.If you chase two rabbits, you'll end up loosing em both. Sant nok, men jakter du en, så får du den aldri.... Er ikke ment sånn da Er et sitat fra CSI Ja men det er jo sånn det er... Sant nok, men det er ikke alltid sånn at når man jakter på en så får man den aldri heller da edit: leif Hvis du er litt deppa, så ser det ofte sånn ut. Har litt med sinnsstemning å gjøre. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hvis du er litt deppa, så ser det ofte sånn ut. Har litt med sinnsstemning å gjøre. Ja, du har kanskje rett der. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 When a GIRL is quiet, Millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing,She is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions,She is wondering how long you will be around. When a GIRL answers "i'm fine" after a few seconds, She is not at all fine. When a GIRL stares at you, She is wondering why you are lying. When a GIRL lays on your chest, She is wishing for you to be hers forever. When a GIRL wants to see you everyday, She wants to be pampered. When a GIRL says I love you, She means it. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hvorfor er girl med bare store bokstaver? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Hvorfor er girl med bare store bokstaver? For å understreke at det ikke er en gutt vi snakker om. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 *dikt* Aaaahhh, my EYES. The gogles do nothing! Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hvordan ville diktet sett ut om du skrev om en gutt istedet? nysgjerrig på ka som foregår inni hodene dokkars.. ..men diktet var fint rxjOn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg