brd Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Herregud smeboe, jeg bryr meg ikke om forholdet til thea. Jeg bare kommer med en fasitløsning. Selvsagt ville jeg gi samme svar til tøsene som har lyst på kjæresten til thea, engasjer en hitman. 5499191[/snapback] Sa jeg ikke akkurat at det var et bra forslag? 5499212[/snapback] Eg trur Den røde Tsar trudde det var ironi :!: Lenke til kommentar
Seether Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Føler meg ganske bra for tiden. Sånn skikkelig forelsket bra :!: Marerittene e vekke, stresser mindre og koser meg med kjæresten. Glad for at ting ble som de ble. Selv om ting i mitt liv aldri blir som de "skulle" bli. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Herregud smeboe, jeg bryr meg ikke om forholdet til thea. Jeg bare kommer med en fasitløsning. Selvsagt ville jeg gi samme svar til tøsene som har lyst på kjæresten til thea, engasjer en hitman. 5499191[/snapback] Sa jeg ikke akkurat at det var et bra forslag? 5499212[/snapback] Eg trur Den røde Tsar trudde det var ironi :!: 5503671[/snapback] Neida, jeg ble bare arg over at smeboe antydet at jeg fulgte samme moral som han. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 noen som har en god idé til meg ? liker ei jente i klassen, har fått god kontakt med henne nå, bynte i klassen hennes for 4-5mnd siden fikk god kontakt med henne med en gang alle i klasse veit at jeg lker henne(hu vet det sikkert selb også) men vil gjærne si det til henne selv, for å se reaksjon hennes. Er det lurt eller?? er max usikker på om hun liker meg :S hender vi leier film,drar på bowling ilamme noen venner osv men aldri at vi 2 har gjort det alene, har prøvd og få 2-3min alene med henne så jeg kan si det til henne..vil helst ikke ta det over msn/sms da det virker litt feigt da? noen som vet hva jeg kan si til henne? eller burde jeg dritte idet? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Bare mann deg opp, og spør henne om hun har lyst til å finne på noe med bare dere to en dag. Det verste du kan få er et nei, og det virker ikke malplassert heller hvis dere har god kontakt fra før av. Har fått inntrykk av at mange jenter liker gutter som er direkte Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 er akkurat det, første gange jeg ska gjøre noe sånt :S og tror hun liker en kar på vidregående (går selv i 10klasse) den jenta betyr livet for meg. alri følt noe sånt for ei jente før faktisk Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Da må du vise henne at du er en kar som er verdt tiden. Sjarmer henne i senk Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 er ikke den beste sjarmøren da du har ikke noen stikkord eller tips ? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Vær grei og koselig, lytt på henne når hun snakker, ikke avbryt henne, gi henne komplimenter, ikke vær treg med å gjøre tjenester for henne. Men for all del ikke vær noen andre enn deg selv. Et forhold hvor du må være en skuespiller er ikke et forhold du vil være i. Og for all del, ikke overdriv. Det blir bare ekkelt hvis du er altfor intim, hyler at du elsker henne på første deit og strør på med masse gaver. La det komme naturlig, få henne til å føle som hun burde Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) takker er det at jeg likksom blir litt stum når hun sitter på sia av meg :S er ikke noe kur mot det? men på msn/sms kan vi skrive til fingrene blir numme var ikke lenge siden jeg vart intrissert i jenter før var det data data data osv.. Endret 27. januar 2006 av hansol123 Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 FY FAN JEG HATER MEG SELV!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jenta jeg liker var på fest igår til en kar hun tydeligvis likte, og idag er de kjærester skulle vært litt tidligere ute!! :S Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Lønner seg å være tidlig ute. Bør vel eigentleg være det sjølv, men faen så vanskeleg det er. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) er akkuart det det er VANSKELIG!jeg som skulle si det idag eller imorra, fan og! :\ ta detta som et tips.. vis du likre ei jente og har god kontakt med henne ikk nøl med og stå frem ikke gjør samme feil som meg! med å vente og vente til det rette tidspunkt.. Endret 28. januar 2006 av hansol123 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Mulig eg "står fram" i neste veke. Har utsatt det jævlig lenge, men bør også kunne være med ho visst eg skal sei det. MSN/SMS/telefon funkar dårlig. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Som jeg har skrevet tidligere; Flørt fra første stund hvis du er ute etter en kjæreste. Ikke bli en venn. Det var mange som var uenige med meg i det, men nå har dere enda et eksempel på at det kanskje kan lønne seg. Earendil: Foreventer du at ho plutselig skal like deg på den måten? Du må flørte og være romantisk... Det holder ikke med å bare "si hva nå enn dere absolutt skal si", med mindre jenta liker deg. Endret 28. januar 2006 av Nicklas Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Earendil: Foreventer du at ho plutselig skal like deg på den måten? Du må flørte og være romantisk... Det holder ikke med å bare "si hva nå enn dere absolutt skal si", med mindre jenta liker deg. Har eg sagt at eg ikkje flørtar? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Earendil: Foreventer du at ho plutselig skal like deg på den måten? Du må flørte og være romantisk... Det holder ikke med å bare "si hva nå enn dere absolutt skal si", med mindre jenta liker deg. Har eg sagt at eg ikkje flørtar? 5512133[/snapback] Nei, jeg kunne bare tenke meg at du kjenner en jente som du liker og bare skulle si til ho hva du føler. Men da er det jo greit... Hva med å ligge i sofaen/senga mens dere kysser litt og så kan du si hva du føler da, da sier ho sikkert det samme tilbake. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Nei, du misforstod litt. Vi har ihvertfall nokolunde lik tankegong, ser eg. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg applauderer metoden til Nicklas. Det er kjent at de fleste mennesker er idioter som følger de fysiske impulsene sine, så det er et godt utgangspunkt. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Bakgrunnshistorien.. 5464750[/snapback] En liten oppdatering.. Har nå forberedt og psyka meg opp i 2 uker for å ta en prat med han..Sendte mld å spurte om vi kunne gå en tur, ta en prat og evt se en film etter det ikveld..Men nei, idag passet det ikke..Han drev å jobba hjemme..Gjett om jeg mista motet totalt! Jeg tenker jo som så at nå er han hvertfall ikke interessert i noe som helst lenger..f*en å! Trodde han skjønte ut fra hva jeg skrev at jeg trengte å prate med han...Nå er den helgen ødelagt..Ikke vet jeg om jeg tør å spørre igjen heller om vi skal finne på noe.. Tips og oppmuntringer taes imot med stoor takk! Endret 28. januar 2006 av CarinaE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg