cyberPanda Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vil ikke at ferien skal være over, då går det rett tilbake til å se han en gang i uken igjen bytt ut "han" med "hun" og en "gang i uka" med "en gang hver tredde uke" så har du min situasjon Lenke til kommentar
Gene Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jaja, etter å ha lest gjennom dette får jeg vel skrive min erfaring på hvor j**lig d**t kjærlighet kan være. Jeg hadde altså vært sammen med ei i litt over en måned. Jeg følte alt var vel og bra, og jeg var virkelig forelsket i denne jenta. Men så en dag da vi er ute og går tur føler jeg en at hun er på en måte anerledes. Dette henger i meg og da jeg jeg spør om vi skal finne på noe får som svar: "Kan ikke i dag, heller ikke resten av uken heller forsåvidt", tenker jeg jo selvfølgelig at noe er galt. Joda, det var noe galt, ikke lenge etter får jeg meldingen "vi må snakke sammen" Som den skarpe gutten jeg er skjønner jeg jo hva dette innebærer. Vi snakker sammen, hun slår opp, men forsikrer seg om at vi burde være venner. "Venner" tenker jeg, jo jøss. Vil jo for all del ikke miste kontakten med henne. Det går dermed noen dager hvor jeg er helt knust og ser ingen vei videre. Jeg bestemmer meg dermed (etter en samtale med min kjære storebror) at jeg må prøve å få avsluttet dette bare for min egen skyld. Så jeg ringer henne og spør om vi kan snakke, hun er noe motvillig men jeg får henne da omsider med på en lite spasertur. Jeg forteller henne alt jeg har på hjærtet og ber om noen enkle svar så jeg slipper å gå rundt og tenke "hva hvis, enn om, hvorfor osv." Vi snakker også om videre vennskap, og hun sier det for bli slik vi gjør det til. Vi skilles, jeg er av en eller annen grunn fremdeles veldig deppa. Dagen etterpå får jeg beskjed fra en av hennes veninner(!) at det er best at jeg ikke tar kontakt med henne, hun er rett og slett lei av meg... Det suger hardt tenker jeg, og er naturlig nok veldig såret over at hun ikke sa det selv. "Venner" er en myte! Jeg beklager eventuelle skrivefeil og lignende, men det er rimelig sent og jeg er trøtt Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 "venner" ER en myte! Ingen ekspert, men kanskje du burde sagt til henne etter bruddet at du ikke ville være venner heller. Kanskje hun hadde blitt overrasket og ikke vært så drittsekk? Lenke til kommentar
Gene Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det vill vært å lyge. Det er to uker siden nå, og det går ikke en eneste dag uten at jeg tenker på henne *sukk* Men hey! livet går videre, det er bare den siste delen som plager meg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Uansett, det skjer sikkert ikke fordi jeg har bestemt meg for å aldri forelske meg mer. Tro meg, det der er et håpløst prosjekt. Du kan jo prøve å holde deg unna jenter, men da kan det hende du forelsker deg i en gutt ... Så kan du prøve å holde deg unna alle mennesker, så kanskje du forelsker deg i noe helt annet. En barbermaskin, for eksempel, eller et eple... Jeg tror egentlig man MÅ føle noe spesielt for noen....desverre Liten kommentar til dette, selv om det begynner å bli et stykke siden nå. Man kan jo forelske seg i seg selv! Det må da være det mest praktiske på lenge? Mitt kjærlighetsliv har egentlig vært i standby hittil (er 19 nå), men har ikke lidd noe særlig under det. Enkelte perioder har jeg blitt smådeppa av å tenke på det, men nå har jeg begynt å gi mer faen. Det hjelper selvsagt å vite ( i alle fall anta) at grunnen til manglende suksess ligger mentalt hos meg, og det derfor skulle gå an å endre på min egen instilling. Endret 9. oktober 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Man kan jo forelske seg i seg selv! Det må da være det mest praktiske på lenge? Klarer av og til å bli forelsket i meg selv, men det er bare følelser som varer en halvtime. Hvis jeg gjør noe jeg er stolt av, sier noe veldig morsomt, etc. Men så finner jeg fort ut hvor langt jeg er fra å være perfekt, så mister jeg følelsen. Coke loving chick: Grattis med det... Kan du utdype om han gjorde noe spesielt for å få deg til å føle deg forelsket? *trekke fram notisblokk* og Gene: Hun var f**n meg drittsekk! Uansett hvor vanskelig det er, prøv å ikke tenke på henne... Det beste er om du glemmer henne... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du blander forelsket med oppstemt/selv-tillitskick/osv.... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du blander forelsket med oppstemt/selv-tillitskick/osv.... Du blir jo oppstemt av å være forelsket i andre også... Og når du er forelsket i noen, ser du ikke feil ved dem du er forelsket i Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Joda, men det likevel ikke det samme. En blir ikke forelsket i seg selv. En kan selvfølgelig bli glad i seg selv, ikke se feil ved seg selv... men forelskelse er noe mer enn det. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Hm... skal prøve å gi det et svar smeboe Han var akkurat som da vi først ble sammen. Veldig snill og øm..vi lå bare og koste med hverandre hele dagen..tøyste og tullet innimellom.Føltes bare veldig avslappet og deilig.. mmm..våknet med et smil om munnen i dag. Og det til tross for at det e søndag! Føler med deg cyberPanda Endret 9. oktober 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 ....og du hadde besøk av kjæresten igår? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 ....og du hadde besøk av kjæresten igår? Moi? (hvis ikke ) eg tok turen inn til han i stedet..fredligere hos han Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 ....og du hadde besøk av kjæresten igår? Moi? (hvis ikke ) eg tok turen inn til han i stedet..fredligere hos han ...Tearing down the walls... Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg er en følelseskald cyborg! Følelser er for jenter og homofile! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg er en følelseskald cyborg! Følelser er for jenter og homofile! Har du dame? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 ...Tearing down the walls... Hm? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 ...Tearing down the walls... Hm? Ikke så ille asså? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 ...Tearing down the walls... Hm? Ikke så ille asså? Å nei! perfect :!: Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg er en følelseskald cyborg! Følelser er for jenter og homofile! Har du dame? Nei! Jeg er en følølseskald cyborg! Damer er for jenter og homofile! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Skal forsøke å besøke forloveden min i Desember (juleferien). Hun er i Japan som utvekslingsstudent til februar! Savner henne. Hadde vært herlig å se henne om 2 måneder! <3 Håper på det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg