thomasr Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hehe... Gutter pleier jo ikke akkuratt å være innmari engasjert når de er med damen å shopper.. 5458814[/snapback] Ser thomasr er innom. 5458874[/snapback] Tihi, jeg lurte på om jeg skulle legge igjen noen tanker om at hun hadde støtt på feil gutter, men av hensyn til den almene fred og fordragelighet lot jeg det være. (For du har faktisk bare støtt på feil gutter, CrazyKimmi=), det er ikke engang slik at alle gutter som liker shopping bruker maskara.) Lenke til kommentar
Seether Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) lenge siden sist SimDaDim.. kult høre fra deg igjen.. syntes virkelig du må rote deg opp i mer stry snart, begynner bli dødt her 5459723[/snapback] Pfft. Snart kommer det masse nyforelskede og vår yre folk som ikke har peiling på damer/gutter og må ha hjelp. Og då vettu..då blir det liv nok for hele året Jaog CrazyKimmi kjenner i hvertfall en fyr eg som ikke klager når vi shopper...åneida ikke et knyst..han digger det! Endret 18. januar 2006 av Seether Lenke til kommentar
nerval Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) shopping er jo kult da.. om man faktisk har penger til å kjøpe noe, hehe savner penger jeg edit: lenge siden sist SimDaDim.. kult høre fra deg igjen.. syntes virkelig du må rote deg opp i mer stry snart, begynner bli dødt her 5459723[/snapback] Pfft. Snart kommer det masse nyforelskede og vår yre folk som ikke har peiling på damer/gutter og må ha hjelp. Og då vettu..då blir det liv nok for hele året 5459812[/snapback] hehe, får håpe det ja Endret 18. januar 2006 av nerval Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 shopping er jo kult da.. om man faktisk har penger til å kjøpe noe, hehe savner penger jeg 5459814[/snapback] Er glad i å shoppe jeg også, men mest til meg selv... Har dog mistet litt gnisten etter hektisk shopping før jul... Lenke til kommentar
Seether Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Åh men det e jo så kjekt å kjøpe og gi noe til andre. I hvert fall hvis det e noe eg vet at de ønsker seg eller trenger En liten overaskelse innimellom kan jo kanskje holde på gnisten i forholdet. Altså en sånn "eg har tenkt spesielt på deg" ting..trenger ikke være noe stort. Kanskje bare den type tyggis som du vet at kjæresten din er glad i eller noe Kjøpte sjokoladekake i kantinen i dag og hadde med meg to venniner. Vet kor kjipt det e å se på noen som spiser kakeog ikke deler..så eg kjøpte til de og eg. følte meg veldig -ish tihii Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) enge siden sist SimDaDim.. kult høre fra deg igjen.. syntes virkelig du må rote deg opp i mer stry snart, begynner bli dødt her Holder på, holder på! Gi meg litt tid :D:D Ser det har begynnt å bli litt mye tørrprat på tråden her nå ja. Synd det ustedalen at noen som ikke burte ha så lange øyne, missbruker det mot deg. De skulle bare sett seg selv i den situasjonen du er i. Det går jo ann at vi her inne bare pøser på med ting vi tror kan hjelpe, også ser du hva som passer best for den situasjoen du er i. Så kan du jo bare smette innom å si sånn ca hva statusen er hvis du ikke er så redd for at noen skal missbruke det. Mitt forslag, som det har vært nesten helt siden du begynnte å skrive her, er nettop bare å få sagt det til henne. Du sa her rundt nyttår at du skulle ta deg selv i skikket og gjøre noe med det. Det nyttårsforsettet har du allerede bryti. Gjør noe med det, ikke gå rundt å pin deg selv! Hvis det er så vanskelig å få henne på tomanshånd, ta et initsiativ til det selv. Inviter henne ut. Finn på noe gøy. Ser nesten ut til at dette forholdet beveger seg ut av kontroll allerede før det har startet. Hvis ikke du får rettet opp på det nå snart, tror jeg nesten du bare kan glemme det. Nok et litt krass svar fra meg, men håper du skjønner hva jeg skal frem til, og at du gjør noe med det. Men for all del, vær deg selv da... ikke prøv å fremmstå som noen annen. Lykke til Seether, stemmer at snart er våren rundt hjørnet, og tiden for mange stormende forelskelser Gleder meg allerede jeg. Både på mine egene vegne og for alle andres veier. Mitt råd er, bruk fornuften og vit hva man beveger seg inn i følelsesmessig når man går inn i et forrhold. Den dagen det tar slutt kommer en eller begge til å sitte igjen med masse følelser, og det må du være forbredt på før du går inn i forholdet Så er du advart! No pain, no gain Endret 18. januar 2006 av SimDaDim Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Okei, kjører bare rett på sak med en gang jeg.. Problem; Nettopp blitt sammen med ei jeg ikke skulle vært sammen med, jeg skjønner ikke hvorfor, det bare ble sånn. Noe særlig med følelser har jeg heller ikke for henne, så jeg vil egentlig bare at alt skal bli som før igjen, da var det liksom bare skolen som bekymret meg.. Problem 2; Nå, for knappe halvtimen siden, så fikk jeg vite at hun jeg har vær ganske forelsket i, i snart et halvår, liker meg. Jeg ANER rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Alle vi 3 går på samme skole, så om jeg dumper hun jeg er sammen med nå, og blir sammen med hun jeg egentlig skulle vært sammen med, så blir det bare dritt. Jeg vil jo ingen av de noe vondt i det heletatt. Hva skal jeg gjøre? Hun jeg er sammen med nå er jo kjempesnill, har humor og hele pakka, det er bare det at jeg ikke liker hun. Tar forbehold om endel tegnsettingsfeil og skrivefeil, er litt stressa akkurat nå.. Endret 18. januar 2006 av christer-R Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Skjønner deg utrolig godt... Men EN ting er sikkert: For din egen og for kjæresten din sin skyld må du bare dumpe henne. Ingen av dere er tjent med at du er sammen med en jente du ikke elsker. Det neste du må gjøre er å vise hun du er/var forelsket i, at du kan være interessert i henne også. Det går an å fortelle henne hvordan du dumpet kjæresten din for hennes skyld, men etter min mening vil dette virke mot sin hensikt. Det blir bare på en måte å annonsere at du igjen er singel, for så å begynne å prøve deg mer og mer på jenta du liker. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 *snip* Den der hørtes virkelig komplisert ut. Er det mulig å forklare din nåværende kjæreste situasjonen? Og vet hun som du har likt et halvt år at du er sammen med henne du er sammen med? HVertfall for meg virker det som at noen jenter liker det når du er sammen med noen andre, siden de da ser på deg som en utfordring, mens med en gang du blir singel er det ikke mer følelser. (Gjelder sikkert ikke alle) Nuvel, tilbake til mitt problem. Er veldig deppa nå etter å ha slått opp med dama . Jeg fortalte henne for ca 1 mnd siden at jeg ikke lenger likte henne så mye som jeg gjorde før. Tiden etter dette har vært skikkelig jævlig for henne, og jeg angrer nesten på at jeg ikke slo opp før, og fikk slutt på "lidelsene". Bare det at jeg har vært så sykt usikker jeg og... Det er lissom ikke bare å si takk for seg og gå når man har vært sammen en stund. Hvertfall takket jeg for alt det fine vi hadde gjort sammen, og sa unnskyld for alt det dumme. Likevel er det fy faen trist Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Christer-R: Problem: snip Løsning: Avbryt operasjonen, nå. Gå for den andre som du vil ha, det er alle tjent med. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Christer-R , slutt og vær ei tøs ^^ Men iallfall, en liten kjærleik historie ;P Var på en hytte fest for 2-3mnd siden, traff ei søt dame på 18, blond osv. Jeg er da 15 da, men hey, ekke no minus med eldre damer.. Iallefall, dama er heldigvis ikke av den dumme blonde typen, hun liker og lese osv. også er hu så omtenksom Men iallefall, festen tar slutt, alle er drita og sover, jeg og hun er halvfulle, eneste vi på hele hytta som er våkne, jeg tenner opp i peisen, siden det er kaldt (fysjamei jeg er barsk som kan tenne opp ved ) så sitter vi foran der , vi 2,under åpen ild, hun gir meg sånne snuske blikk, jeg sender noen snuskis blikk tilbake osv. Jeg kan ennå kjenne parfymen hennes, Gucci... Utover kvelden så skjer det ingenting, målet er og bli sammens med ei hygglig smart dame, være sammens 4-6mnd OGSÅ ha en fin natt, det er ikke akkurat alle som er verdt første ski turen med meg.. hehe Iallefall, 2uker går, og blir bedt på fest på greåker området, jeg tar Taxi dit, møter samma dama , jeg husker ikke hva kl var, men vi begynte og rote da, og rote, og atter rote, med de små tykke leppene hennes, saftige, og den gode hals kyssinga, sammens med den gode gucci lukta. Og mer sier jeg ikke. Endret 18. januar 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) christer-R, Når man blir sammen med noen helt tilfeldig uten å skjønne hvorfor, så er det et tegn på at man ikke er gammel nok til å ha et forhold. Endret 18. januar 2006 av T.F.T Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Christer-R: Problem: snip Løsning: Avbryt operasjonen, nå. Gå for den andre som du vil ha, det er alle tjent med. 5462406[/snapback] Du gjemmer deg bak ditt macho ytre, men egentlig er du en jævla emo-kid som er veldig glad i denne tråden, akkurat som vi andre... You don't fool me! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Smeboe, kanskje du lurer deg selv ? Alle i verden er ikke like bløthjertet og føler sympati over internett. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Smeboe, kanskje du lurer deg selv ?Alle i verden er ikke like bløthjertet og føler sympati over internett. 5462495[/snapback] hinter du til at jeg er emo-kid? Isåfall har du helt fullstendig rett. Poenget er at jeg kjenner Tsaren også utenfor forumet Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 christer-R, ok, en skikkelig suppe dette her. Jeg tror det første du må gjøre, er å være ærlig mot henne du nå er sammens med. Ikke tenk på hun andre enda! Nå må du rydde opp i rotet du ufrivillig har laget. Forklar henne på en manndig måte (og da mener jeg en _skikkelig_ måte) at du ikke har følelser for henne. Hun vil sikkert ikke forstå det, men fortell henne at det ikke kommer til å funke UANSETT. Og da må du leve opp til det du sier. Ikke engang tenk tanken på å utnytte deg bitte litt av hennes følelser for deg, ikke engang for å så lite som få en klem. Hvis så tilfelle, la henne innlede den, og vis klart å tydelig at du kun gjør det som en venn. Jenter har ofte tendensen til å få masse følelser etter et brudd. De pleier å tenke masse på dette med kjærlighet, og gleder seg like masse som de bekymrer seg. Du har satt igang en tankeprosess hos henne nå, og du må få stoppet den før det går for langt. Så over til hun andre. Du ser nå hvordan det er med hun første, sant? Vær klar over at det kan være deg om et halvt år hvis du innleder et forrhold. Du må være forbredt på det værste. Som skrevet tidligere her på forumet, så er det desverre kun _ett_ forrhold som varer livet ut, og det betyr at ganske mange forrhold går i vasken. Men sammtidig så betyr ikke det at du skal stoppe. Vil bare at du skal være klar over konsekvensene ved å bli sammens med henne, og klar den dagen enten du, henne, eller begge sliter med følelser for hverandre;) For den dagen kommer;) Men hev hodet christer-R. Du er tydligvis en attraktiv gutt, så bruk dette på best mulig måte. Vær snill med disse jentene. De er ikke helt seg selv når følelsene tar overhånd. Regner med at du selv ser hvordan du best kan løse dette? Peprepupp, har kjent litt på noe av det samme. Og jeg har gripi den kjangsen du sier du vurderer litt. Jeg kan informere om at det gikk dritt, og selv sitter jeg igjen med _enda_ dårligere sammvittighet, og hun med enda mer sårede følelser. Jeg tror at du skal tenke deg VELDIG nøye om før du innleder no nytt forhold til henne. Hva er hensiktene dine? Er det bare fordi hun er interisert i deg? Hadde du blitt sammens med henne hvis hun ikke hadde vært så henngiven? Hva ser du i henne? Selv må jeg innrømme at jeg glemte å tenke over disse tingene, og stort sett var ute etter ei jente rett og slett. Savnet bare det å ha noen til å kose med, trøste, og rett og slett være i nærheten av. Det endte med masse vonde følselser ,dårlig samvittighet og en god erfaring som skal utnyttes til sitt beste. Det flaue er at jeg prøvde med hun samme to ganger, og begge gangene gikk det like dritt. Så tenk, tenk før du handler. Vær klar over dine hensikter. FirstPrice, for det første, du er faktisk mindreårig, så alle forsøk på sex med henne er faktisk en straffesak Bortsett fra det, hvordan klarer du det!? Jeg vedder for at halvparten av folka her inne sliter med følelser for ei yngere jente, mens du klarer deg med ei som er tre år eldre! Du må ha draget Nok en gang, sier det samme til deg som til de andre. Tenk over hensiktene dine. Hvorfor er du så glad i henne? Er det bare fordi hun er ei jente, og kan gi deg av kvinnenes goder? Eller er det faktisk slik at hun hadde vært fantastisk selv om hun ikke hadde gitt deg disse godene? Tenk litt over det. Pass litt på deg selv også da. Hun er tross alt 18 og myndig. Du er 15 og har ikke lov til å kjøre moped engang. Det er et ganske stort skille der. Det vil nok ta noen år før dere virkelig lærer å kjenne hverandre. Men lykke til, dette er din avgjørelse. Men tenk konsekvenser hele veien da! Ikke innstinkter. Yeee, nå ble det liv her inne igjen :D Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 For å fortsette historien, og faktisk få litt liv her, så har jeg faktisk ikke tenkt og "bange" noen eller noe for den saks skyld før jeg er over 16, og før jeg har vært sammens med personen. For å få draget , 1step. - Ha en humoristisk sans, for de damene som er litt eldre, finn ut hva de liker og tilpass deg dette, snakk med henne, og ikke vær så frampå, av og til, så får du de gyldne øyeblikk som vi alle har, smil til henne, og vær en attraktiv gutt. For de litt mindre jentene som runder av 15-16, de er ofte barnslige av seg, nervøse over samleie osv. Tar ofte lang tid for samleie, dette er IKKE utifra erfaring. For å være ærlig, jeg vet ikke hvordan jeg skal sjekke opp en jente på 15år. Eneste jeg duger til er eldre damer Skulle likt og hatt en jente og prate om alt med. Bare en tanke ; Jeg tror homofile gutter har det perfekt i livet, de kan snakke om alt, er kamrater , samtidig som partnere, og deler de meste som ordinære kamerater gjør. Selv om dette er en tanke fra meg, betyr det ikke at jeg er homofil. "ting du helst ikke skal prate om med dame besøk" Forskjellen mellom AMD og INTEL ! All data språk er ute, og helst gjem datan De fleste jenter forstår seg ikke på data, osv. men motorer liker vel de fleste, selv om den 9år gamle nabo jenta ikke liker at jeg mekker på mopedr/crossere hehe Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Tusen takk for mange fornuftige svar! Å gjøre det slutt med den nåværende kommer ikke til å bli en lett sak, men det er nok det beste for både meg og henne, ja. Gå rett til hun andre, som jeg har vært ganske forelsket i skal jeg iallefall ikke gjøre, jeg vil jo ikke være drittsekk heller. Du er tydligvis en attraktiv gutt, så bruk dette på best mulig måte. Veel, det er vel egentlig derfor det gikk så fort med hun jeg dessverre er sammen med nå. Følelsen over at det endelig var min tur igjen, var for stor til at jeg rakk å tenke på om jeg i det heletatt hadde noe med henne å gjøre. Oh well, det her blir ingen lett sak, men det må nok gjøres så fort som mulig. Huff. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Dama mi begynner først nå å ta datahumor !! Vi har vært sammen i 16mnd! Det tar sin tid, men nå de først skjønner seg på den synes de den er morro. Dvs. snakke med snåle ord fra spillets verden (for min del; WoW). ---- EDIT: Er du heldig, som meg, blir dama som du liker, og som forhåpentligvis liker deg og desperat og kommer løpende etter deg. Jeg var skam-sjenert over mange år etter å ha blitt mobbet og dette førte til at min selvtillit var lengre nede enn bånn! Mine samtaler med jenter stoppet som ofter på "Hei. Hvordan går det? eeeh". Det var ikke gøy! Menmen, jeg fikk dame til slutt da, og vi har det fantastisk og har som sagt vært sammen i 16 mnd! Endret 19. januar 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Ok, kunne trenge litt tips av noen her..Nå vet jeg snart ikke hva jeg skal gjøre lenger.. Saken er følgende.. Jeg og en fyr var på flørter'n noen uker i høst, før vi/han ble enige om at vi bare skulle være venner.. Jeg liker han fremdeles som mer enn en venn..Men utover høsten og frem til novemer holdt vi like mye kontakt via SMS, og alt virket egentlig som før denne lille samtalen.. Men siden midten av november har han vært musestille..Jeg spurte dengang om det var noe spes grunn til det, men det var det ikke sa han..han hadde bare mye å tenke på..Og det vet jeg stemmer også.. Og siden har det bare gått nedover..Før fikk jeg flere mld i løpet av dagen, men nå blir det kanskje 1 mld i uka..Han svarer når jeg sender mld, men er blitt mye mer upersonlig.. Og fordi han er blitt så stille, så vil jeg heller ikke mase på han med å sende mld..Har før opplevd å bli vraket vet at kontakten ble mindre og mindre, før vedkommende sa "sorry, jeg vil ikke han noe mer med deg å gjøre".. Jeg er livredd for at det er det som skal skje her også.. Vi treffes som regel en gang i uka å ser en film og prater..Men sist gang så var det som om et eller annet var borte, satt igjen med en rar følelse.. Noen som har noe forslag om hva jeg kan gjøre? Jeg orker ikke dette lenger snart..Jeg tenker på han døgnet rundt, og folk rundt meg har begynt å merke at noe er galt fatt.. har lyst til å snakke med han, men i frykt for å ødelgge alt, og kanskje det siste håpet om at det kan bli oss to en dag, så vet jeg ikke om jeg bør si noe..Jeg har jo ikke krav på noe fra han, vi er jo bare venner... Jeg vil ikke gå så grundig inn på grunnene til at han ville vi skulle være venner, eller hvem han er..verden er en utrolig lite sted når alt kommer til alt.. Men han er en god del eldre enn meg, hvis det skulle ha noe å si.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg