Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Jeg kommer til å gå berserk om datteren min kommer hjem med en råner, skater evt en av våre nye landsmenn (av typen 50 Cent).

Tror jeg skal kreve å se karakterkortet hans også.  :hmm:

5437622[/snapback]

Karakterkortet var ingen dum ide, hva burde kravet være? 3,5 i snitt?

5440343[/snapback]

Tror kanskje fravær er minst like viktig som karakterene. Tror kravet må ligge på ca 4,5 alt ettersom hvilket trinn personen går på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje det. Skulle sagt at eg var forelsket i typen til tvillingsøsteren min. DÅ hadde folk blitt intressert tenker eg..!

5450623[/snapback]

Threesome? :tease:

5450823[/snapback]

Kos

Nei, de to skal få være i fred stakkars :p Skal istedet ut på en liten shoppe runde! :!:

Bedre enn sex det :yes:

Lenke til kommentar

hei jeg liker denne jenta som jeg ikke vet om liker meg. Jeg tårer ikke kontakte henne, fordi hun er den mest populære på hele skolen, og jeg er über geeken alle snakker drid om :-( Så du kan mildt sagt si at jeg ikke er så populær blandt damene:P

Hva synes dere at jeg bør gjøre????++*??+?+??

Lenke til kommentar
hei jeg liker denne jenta som jeg ikke vet om liker meg. Jeg tårer ikke kontakte henne, fordi hun er den mest populære på hele skolen, og jeg er über geeken alle snakker drid om :-( Så du kan mildt sagt si at jeg ikke er så populær blandt damene:P

Hva synes dere at jeg bør gjøre??++*??+?+??

5454284[/snapback]

Alternativ 1: Du burde prøve å finne alle hennes svake sider og gjenta dem for deg selv helt til du finner ut at du ikke er forelsket.

Alternativ 2: Bruk dette som en oppmuntring til å komme ut av Geektilværelsen; begynn å tren, forsøk å skaffe deg nye venner, kjøp nye klær, fiks håret. Hvorfor gjør du dette? Jo, for å få bedre selvtillit, slik at du får nerver til å nærme deg henne. Trolig får du henne ikke uansett, men du får som sagt selvtillit så du lettere klarer å nærme deg jenter senere i livet, og det vil være til STOR hjelp for alle fremtidige eventuelle forelskelser og forhold.

Alternativ 3: Prøv deg heftig på henne og se om det kan være noe der. Hvis det er veldig avvisende, vet du iallefall det. Personlig klarer jeg ikke å være forelsket i jenter som jeg vet ikke har interesse av å være sammen med meg, det er en skikkelig turnoff.

Lenke til kommentar

Hva synes dere at jeg bør gjøre??++*??+?+??

5454284[/snapback]

Alternativ 1: Du burde prøve å finne alle hennes svake sider og gjenta dem for deg selv helt til du finner ut at du ikke er forelsket.

Alternativ 2: Bruk dette som en oppmuntring til å komme ut av Geektilværelsen; begynn å tren, forsøk å skaffe deg nye venner, kjøp nye klær, fiks håret. Hvorfor gjør du dette? Jo, for å få bedre selvtillit, slik at du får nerver til å nærme deg henne. Trolig får du henne ikke uansett, men du får som sagt selvtillit så du lettere klarer å nærme deg jenter senere i livet, og det vil være til STOR hjelp for alle fremtidige eventuelle forelskelser og forhold.

Alternativ 3: Prøv deg heftig på henne og se om det kan være noe der. Hvis det er veldig avvisende, vet du iallefall det. Personlig klarer jeg ikke å være forelsket i jenter som jeg vet ikke har interesse av å være sammen med meg, det er en skikkelig turnoff.

5454532[/snapback]

Tja det finnes jo mange "filmer" derute som viser solskinnshistorier om Geeks. De er laget for oss geeks og slik funker det ikke i virkeligheten. På skolen så funker det aldri! Om hun alikevel viser seg å like deg så er det hennes venner og omkrets på skolen som "nekter" henne å bli kjent med deg...Prøver du så er du antagelig det nye samtale emnet resten av skole året.

Så mitt råd er "move on" og finn heller en som er lik deg og tar deg for den du er!

Ciao :hrm:

Lenke til kommentar
Uff. Jeg var så trøtt at jeg faktisk sovna inntil en vegg i butikken dama mi shoppa i  :D  Var litt morsom historie etterpå  :tease:

5457738[/snapback]

Hehe... Gutter pleier jo ikke akkuratt å være innmari engasjert når de er med damen å shopper.. ;)

5458814[/snapback]

Ser thomasr er innom.

Lenke til kommentar

Ah, deilig å ta en titt innom igjen her :)

Hva har skjedd i det siste? Noen som kan gi en liten uppdate?

Hvordan går det med ustedalen? Skjedd no mer? Fått snakket med henne?

Beklager at jeg er litt borte. Savner tråden her veldig. Men har litt problemer å deale med her hjemme om dagen ;) Kommer nok sterkt tilbake når jeg blir utsatt for noen heftige følelser jeg også :D

Edit:

Jeg kan bekrefte at denne taktikken funker :D:D De som har vært innom her i høst husker hva jeg gikk igjennom, og jeg brukte den måten for å komme meg ut av det igjen. Finne no dritt om henne, og tenke på dette konstant :) Men pass på så du ikke begynner misslike henne da. Bare gjør det til følelsene er over. Så glemmer du det, og fortsetter å være god venn hvis det funker. Eller du kan bare ta avstand fra henne hvis det er best. Men det funker ihvertfall ;)

Kan forøvrig også fortelle at det har kommet noe godt ut av nestenforholdet mellom meg og henne i høst. Nå er vi veldig gode venner, og snakkes hver dag. Jeg har lenge skjønt at hun går å holder noe inne som hun ikke vil snakke om. Noe som har skjedd med henne. Etter at andre i klassen også har bemerket det at hun har vært litt unormal i det siste så tok jeg "venninne-tellefonen" til henne. Det endte med at hun raste ut å fortelte om ting iløpet av livet som man ikke er så stolt av. Så det er godt å vite at selv om forrholdet gikk på trynet, så er vennskapet og tilliten fortsatt like sterk og like mye tilstede :)

Kan forøvrig nevne at ca noe av det samme skjedde med x-en min, men det trenger vi ikke gå no nermere inn på ;)

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
Hvordan går det med ustedalen? Skjedd no mer? Fått snakket med henne?

5459108[/snapback]

Har ikke skjedd noe mer her nei, men jeg er fast bestemt på å si det til henne med en gang jeg har henne for meg selv. Noe som jeg håper ikke er så lenge til :)

En annen grunn til at jeg ikke skriver så mye her, er at jeg har en spesiell mistanke om at personer som definetivt ikke skal ha funnet fram hit til dette forumet, har akkuratt det! :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...