Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

JEAJ :w00t:

Hvis noen av dere husker meg, som ikke turte å ta kontakt med ei på skolen min. Jeg traff hun istad på gaten.. :ohmy: Vi snakket ganske lenge, og hun fikk låne hanskene mine (Det er kaldt). Så dro vi hver vår vei igjen. Men, hun sa hun skulle komme innom imorgen med hanskene mine, og engelskboken sin. Så kunne jeg lære hun litt engelsk.. :grin:

5439939[/snapback]

Så koselig! :)

Lykke til med engelsklæringen, da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når min lillebror når en viss alder og forholdene hans kan regnes som litt seriøse så skal dama sjekkes!  :yes:

Punkt som trekker ned:

- fake blondine

- bruker ordene lissom, atte, sant mer en 3x i løpet av en samtale

- går kun i farger med ordet baby foran (babyrosa, babyblått også kjent som pastellfarger)

- har shopping som hobby  :roll:

Kommer kanskje flere punkt etterhvert som eg får tenkt meg om.

5445932[/snapback]

ææææh! Hater alt det der. Søstra til dama mi har nådd den alderen og det er skremmende å høre på! Hun er en über-berte av de skjeldne og så ekstremt diva!

EDIT: Hun er ikke blondine da :p Går vel ikke helt med de babyrosa, babyblåe fargene heller. Men ellers.... :ohmy:

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Damen er 89, jeg 90.. :wee:

5437594[/snapback]

min tur..

Det jeg sliter med er at jeg er en raser til og flørte, men når skal jeg gå videre? hvordan skal jeg gå videre?

Jeg er egentlig ganske sjenert av meg, og tør derfor ikke prøve. De tror vist jeg ikke er interessert.

5447018[/snapback]

Du tar det som det kommer? :hmm:

Lenke til kommentar
min tur..

Det jeg sliter med er at jeg er en raser til og flørte, men når skal jeg gå videre? hvordan skal jeg gå videre?

Jeg er egentlig ganske sjenert av meg, og tør derfor ikke prøve. De tror vist jeg ikke er interessert.

5447018[/snapback]

Du må (skal) ikke holde flørten gående HELE tiden! Husk flørten er en slags "ice breaker" for at du skal får ham/henne i tale! (Flørt er sunt!)

Din seriøse side skal også vises. Ta en prat om hva som intresserer ham/henne. Neste gang har du kanskje fått litt mere info om emnet og du kan poppe innom for dine meninger. Husk at du skal også få prate om ditt, men ikke til hun skremmes bort!

:innocent:

Ciao

PS Noen kule "ice breaker" fraser der ute?

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...