Gjakmarrja Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Wuhu, så flink jeg er. 5437573[/snapback] Hehe... men ha en ting klart. Kommer søsteren min hjem med en på 18 når hun er 16, så må jeg anstrenge meg fra i å ikke hente balltreet :!: Hmm lurer på hvordan pappa reagerer på noe sånt, hahhaaha meg så må hindre han i å hente balltreet Lenke til kommentar
midnatt Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Wuhu, så flink jeg er. 5437573[/snapback] Hehe... men ha en ting klart. Kommer søsteren min hjem med en på 18 når hun er 16, så må jeg anstrenge meg fra i å ikke hente balltreet :!: Hmm lurer på hvordan pappa reagerer på noe sånt, hahhaaha meg så må hindre han i å hente balltreet 5437596[/snapback] Hehe, er vel så det er. Storebrødre er ofte slik. Det er bare viktig å huske at det finnes mer enn én grunn til at søstera di ville ha gått ut med fyren på 18. Og det er nok ikke at hun har blitt lurt opp i det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg kommer til å gå berserk om datteren min kommer hjem med en råner, skater evt en av våre nye landsmenn (av typen 50 Cent). Tror jeg skal kreve å se karakterkortet hans også. Lenke til kommentar
midnatt Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg kommer til å gå berserk om datteren min kommer hjem med en råner, skater evt en av våre nye landsmenn (av typen 50 Cent). Tror jeg skal kreve å se karakterkortet hans også. 5437622[/snapback] Haha, rånere finner vel brorparten av jentene i bygda her jeg bor. Fins nesten ikke annet enn rånere her *grøsser* Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) _________ *slettet* ________ Endret 14. januar 2006 av chills Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Er vel ikke noe galt med rånere? hehe Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Vel, som sagt, varierer fra person til person. 5437478[/snapback] fra sted til sted er vel mer riktig. min erfaring er at jo lenger ut på bygda man kommer, jo større aldersforskjell er akseptert =] Lenke til kommentar
brd Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Vel, som sagt, varierer fra person til person. 5437478[/snapback] fra sted til sted er vel mer riktig. min erfaring er at jo lenger ut på bygda man kommer, jo større aldersforskjell er akseptert =] 5437963[/snapback] Eg bur på "bygda" og kan si at det ikkje altid er tilfelle Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg kommer til å gå berserk om datteren min kommer hjem med en råner, skater evt en av våre nye landsmenn (av typen 50 Cent). Tror jeg skal kreve å se karakterkortet hans også. 5437622[/snapback] Slapp av. Jeg skater, men er en normal person og er enig i at 50 cent bør brennes på et bål. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Slapp av. Jeg skater, men er en normal person og er enig i at 50 cent bør brennes på et bål. 5438061[/snapback] vi får bare håpe at de andre "gangsterne" der borte sikter bedre neste gang. brd: jeg snakker om en generell tendes, ikke om samtlige spesifikke tilfeller i alle bygder i hele verden. jeg skjønner jo også at ikke ALLE 15 år gamle jenter som ikke bor i oslo, bergen eller trondheim dater typer på 27, men det jeg sier er at det generelt er mye mer akseptert på små steder at jenter rundt 15-16 står i med gutter på 20+. Endret 14. januar 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Som den bygde-boer jeg er, kan jeg rapportere om en del "forhold" med stor aldersforskjell. Den største var vel på 13 år. (Hun var 13, han var 26.) Endret 14. januar 2006 av Llandari Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Whoo.. Det er mye, 13 år er greit når folkene er litt eldre, men når hun bare er 13 år. Det skjer så mye i den perioden. :s Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 JEAJ Hvis noen av dere husker meg, som ikke turte å ta kontakt med ei på skolen min. Jeg traff hun istad på gaten.. Vi snakket ganske lenge, og hun fikk låne hanskene mine (Det er kaldt). Så dro vi hver vår vei igjen. Men, hun sa hun skulle komme innom imorgen med hanskene mine, og engelskboken sin. Så kunne jeg lære hun litt engelsk.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg kommer til å gå berserk om datteren min kommer hjem med en råner, skater evt en av våre nye landsmenn (av typen 50 Cent). Tror jeg skal kreve å se karakterkortet hans også. 5437622[/snapback] Karakterkortet var ingen dum ide, hva burde kravet være? 3,5 i snitt? JEAJ Hvis noen av dere husker meg, som ikke turte å ta kontakt med ei på skolen min. Jeg traff hun istad på gaten.. Vi snakket ganske lenge, og hun fikk låne hanskene mine (Det er kaldt). Så dro vi hver vår vei igjen. Men, hun sa hun skulle komme innom imorgen med hanskene mine, og engelskboken sin. Så kunne jeg lære hun litt engelsk.. 5439939[/snapback] Det er bra! Prøv å snakk om litt annet enn engelskpensum da. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Bertelsen : Det er vel bedre enn du kunne håpet på vis at du er intresert, men ikke vær påtrengende. Dette greier du nok Endret 15. januar 2006 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Vel, som sagt, varierer fra person til person. 5437478[/snapback] fra sted til sted er vel mer riktig. min erfaring er at jo lenger ut på bygda man kommer, jo større aldersforskjell er akseptert =] 5437963[/snapback] Tror det kan være noe i det. Men grunnene kan være flere: Her i storbyen er det mange jenter på min egen alder, dvs mange flere muligheter til å bli forelsket. På et lite sted der "alle kjenner alle", er det naturlig nok færre jenter på egen alder, og det kan være mer spennende å gå etter yngre (eldre) jenter... Ingen jeg kjenner fra Oslo har en kjæreste som er mer enn to år yngre eller eldre... Og LarsP: TOTALT enig, wolla-pakkiser og rånere er siste sort... Jeg tror også jeg ville sjekket intelligensen, men kanskje ikke så åpenlyst da Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Man kan slenge en iq test på bordet å gjøre personen kjempe flau. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Etter grundig gjennomtenkning har jeg nå inrømmet ovenfår meg selv at jeg er forelsket og får derfor ikke såve! *laste ned jamie collum* Jeg er skikkelig nerd når e første jeg forteller det til er et forum Lenke til kommentar
smy Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 hm karaktekort ikke dumt nei hva med en vandelsattest er ikke dumt og urin test på førstdagen er vel ting Lenke til kommentar
Seether Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Når min lillebror når en viss alder og forholdene hans kan regnes som litt seriøse så skal dama sjekkes! Punkt som trekker ned: - fake blondine - bruker ordene lissom, atte, sant mer en 3x i løpet av en samtale - går kun i farger med ordet baby foran (babyrosa, babyblått også kjent som pastellfarger) - har shopping som hobby Kommer kanskje flere punkt etterhvert som eg får tenkt meg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg