chris Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Coke lovin chick tror nesten jeg får skrive det ned, så kan jeg se på det om problemer skulle oppstå. Om det skulle bli noe jente trøbbel altså. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jøss, vel...bare å si ifra hvis du trenger noen flere oppmuntrende "visdomsord" Lenke til kommentar
chris Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jøss, vel...bare å si ifra hvis du trenger noen flere oppmuntrende "visdomsord" takker Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Uansett, det skjer sikkert ikke fordi jeg har bestemt meg for å aldri forelske meg mer. Litt naiv er vi? Ja. Men seriøst, skal i hvertfall prøve. Forelskelse fører bare med seg faenskap. En blir blind, en ser ikke om en passer sammen, en blir mentalt oppfucka(er egentlig som psykose å regne, men man får ikke den diagnosen siden det ganske enkelt er.... forelskelse.) osv... evt. får jeg forelske meg og bruke energien det gir meg til noe positivt og så bruke den påfølgende kjærlighetsorgen som inspirasjon for noe elns... (EMO DIKT! ;P) Med mindre noen greier å overbevise meg om noe annet da.... Endret 8. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Er det så ille, altså? (I wouldn't know) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg synes det er helt på tryne, men ikke høre på meg.... Jeg synes fks. følelser generelt sett er en uting. PS: Meningene mine tenderer til å hoppe litt med humøret, jeg er slightly pessimistisk i dag . Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Så du anbefaler one night stand? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Så du anbefaler one night stand? eventuelt lengre forhold bare fordi det er praktisk, ikke fordi det er følelser... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Så du anbefaler one night stand? Neh, solitude ftw. Endret 8. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg synes det er helt på tryne, men ikke høre på meg.... Jeg synes fks. følelser generelt sett er en uting. PS: Meningene mine tenderer til å hoppe litt med humøret, jeg er slightly pessimistisk i dag . Du minner meg mer og mer om Eric i "Ett Hål i Mitt Hjärta". One Night Stands er forresten ikke så aller verst, sålenge du våkner opp med noe akseptabelt. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg synes det er helt på tryne, men ikke høre på meg.... Jeg synes fks. følelser generelt sett er en uting. PS: Meningene mine tenderer til å hoppe litt med humøret, jeg er slightly pessimistisk i dag . Du minner meg mer og mer om Eric i "Ett Hål i Mitt Hjärta". One Night Stands er forresten ikke så aller verst, sålenge du våkner opp med noe akseptabelt. Eller å være såpass bevisst når du er ferdig med stand'en at du stikker av fordi du ikke vil våkne opp med noe så stygt... One-night stands behøver ikke vare hele natten... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 E ikke det ikke meningen at du skal føle deg som et vrak når du e forelska då? et lykkelig, fucked up, stjerner i øynene og dumt flir- vrak... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Uansett, det skjer sikkert ikke fordi jeg har bestemt meg for å aldri forelske meg mer. Litt naiv er vi? Ja. Men seriøst, skal i hvertfall prøve. Forelskelse fører bare med seg faenskap. En blir blind, en ser ikke om en passer sammen, en blir mentalt oppfucka(er egentlig som psykose å regne, men man får ikke den diagnosen siden det ganske enkelt er.... forelskelse.) osv... evt. får jeg forelske meg og bruke energien det gir meg til noe positivt og så bruke den påfølgende kjærlighetsorgen som inspirasjon for noe elns... (EMO DIKT! ;P) Med mindre noen greier å overbevise meg om noe annet da.... Dette stemmer bra ja Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Så du anbefaler one night stand? eventuelt lengre forhold bare fordi det er praktisk, ikke fordi det er følelser... Praktisk seksuelt, men lommeboka sier nei. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Har netopp brukt en uke på fjellet. Det er noe av det jævligste jeg har vært igjennom...thou.. fantasien flyter... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Har sikkert spurt om dette før, men kan noen forklare hvorfor jenter alltid jakter på den som ikke bryr seg? Lenke til kommentar
chris Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har sikkert spurt om dette før, men kan noen forklare hvorfor jenter alltid jakter på den som ikke bryr seg? Utdyp? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har sikkert spurt om dette før, men kan noen forklare hvorfor jenter alltid jakter på den som ikke bryr seg? Morsomt med en liten kamp. Lenke til kommentar
chris Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Har sikkert spurt om dette før, men kan noen forklare hvorfor jenter alltid jakter på den som ikke bryr seg? Morsomt med en liten kamp. hvorfor ikke bare være rett frem med følelsene, ikke så hit og dit? Endret 8. oktober 2005 av chris Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Åh har hatt den beste dagen med kjæresten min på lenge ! mmm..føler meg nesten nyforelsket igjen Vil ikke at ferien skal være over, då går det rett tilbake til å se han en gang i uken igjen but for now.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg