-=Kasper=- Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg kulle gjøre en liten oppgradering for å få kvittet meg med noen kort i maskinen. Så jeg handlet et ASUS A7V600-X, Socket A hovedkort. link: http://www.asus.com/products4.aspx?modelme...1=3&l2=13&l3=61 Kan jeg kjøre Sempron prosessor på dette? For det står jo ikke. Men så står det vel ikke på noen HK som jeg finner i farten. Kjønner ikke dette jeg, er ikke så smart :-P Kan noen hjelpe ? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Husk å oppdatere BIOSen for at hovedkorte skal støtte Sempron. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Med BIOS 1005/1006 kan du kjøre Sempron. Les mer her. Lenke til kommentar
-=Kasper=- Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Se der ja :!: Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Gjelder dette alle Socket A hovedkort der du skal bruke Sempron prosessor? Skal sette sammen en maskin til en mindre kravstor kompis uti ukaog hadde ikke trodd det skulle vere nødvendig med bios update.. Har ikke mekka Socket A maskiner på flere år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå