Mats1988 Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Tusen takk til alle sammen, nå skjønner jeg iallefall hva guildmembers snakker om Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Noob= alliance Smaken er som baken, nemelig delt. jeg spiller alliance pga at alle jeg kjenner spiller alliance, og jeg synes det er morsomt å spille sammen med de Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Noob= alliance Smaken er som baken, nemelig delt. jeg spiller alliance pga at alle jeg kjenner spiller alliance, og jeg synes det er morsomt å spille sammen med de Ja, det er jo kjekt med en utfordring. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 SS = Southshore DM = Dire Maul (eller Deadmines) ZG = Zul'Gurub ZF = Zul'Farrak CoT = Caverns of Time Hj = Hyjal Ud = Uldum og selvfølgelig (selv om det ikke er steder): Nerf = Shaman IMBA = Shaman Overpower = Shaman Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 og selvfølgelig (selv om det ikke er steder):Nerf = Shaman IMBA = Shaman Overpower = Shaman Ufattelig lite morsomt. BWL = Blackwing Lair, om det ikkje har blitt sagt før Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ser ut til at de fleste steder er nevnt nå. Kan nevne at IMBA = Imbalance for unbalance. (Eller husket jeg feil nå?) Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Litt off topic, men hva betyr Nerf? Ser det er et ord som er mye brukt her i forumet om ulike klasser. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) IMBA - imbalanse (at noe er ubalansert, i all hovedsak når noe er for bra/kraftig.) Nerf - nedgrader ("nerf shaman" - sørg for at shaman ikke er så IMBA (se over)) Gimp - når noe ikke er så bra som det burde være (f.eks at noen bruker dårligere utstyr enn de burde, en klasse som ikke er så bra som den burde, en talentbuild som suger, etc) Endret 21. september 2005 av SilverCRX Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 f.eks: skjekk den IMBA shamanen der a! han kommer til å bli nerfa, kanskje til å med Gimp(a?)? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hva hvis trådstarter samler listen i første post, så blir det hele mer oversiktlig og slikt. Bare en liten ide fra min side. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 SSD - Svartsteindjupet ØSSS - Øvre Svartsteinspiret SVL - Svartvingleiret Lenke til kommentar
.V. Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 SSD - SvartsteindjupetØSSS - Øvre Svartsteinspiret SVL - Svartvingleiret Eg skulle gjerna brukt dei namna der, men det hadde nok vorte noko vanskelig for dei eg kjenner på Verd av Krigskunst å forstå desse forkortingane, då dei ikkje har tilgjenge til å skrive bokstavane Æ, Ø og Å, då dei aller fleste av dei er engelsk-talande. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Tja, jeg bruker det bare i guildchat. Hadde forresten vært litt kult å lage en norsk språkpatch til wow Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Hva hvis trådstarter samler listen i første post, så blir det hele mer oversiktlig og slikt. Bare en liten ide fra min side. Done Lenke til kommentar
likferd Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Tja, jeg bruker det bare i guildchat. Hadde forresten vært litt kult å lage en norsk språkpatch til wow Får mase på blizzard til de lager en norsk klient da Er like morro når den ene tyskeren i guildet linker items som da kommer på tysk. "brennende essenz" osv Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Jeg tok meg den frihet til å sortere de etter første bokstav 1k Needles = Thousand Needles AB =Artathi Bassin AV =Alterac Valey AP = Aerie Peak BG = Battlegrounds BRD = Blackrock Depths BRM = Blackrock Mountain BWL = blackwing lair BFD = Blackfathom Deeps CT = Camp Taurajo CoT = Caverns of Time DM= Dire Maul (eventuelt DeadMines i Westfall) EPL = Eastern Plague Land GAD = Gadgetzan HJ = Hyjal IF = Ironforge LBRS = Lower blackrock spire LHC = Lights hope Chapel MC = Molten Core ORG = Orgrimmar RFC = Ragefire Chasm RFK = Razorfen Kraul RFD = RAzorfen Downs SFK = Shadow fang keep STV=Strangelthorn Vale SS = South Shore SM = Scarlet monastery ST = Sunken Temple SW = Stormwind SS = Southshore TB = Tunderbluff TP = Thorium Point TM = Tarren Mill Uc = Undercity UD = Uldum UBRS = upper blackrock spire WC = Wailing Caverns WPL = Western Plague Land WSG = Warsong Gulch WS = Winterspring XR = Crossroads ZF = Zul'Farrak ZG =Zul'Gurrub BTW: Make this sticky! /signed Endret 22. september 2005 av phoen|x Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Strat = Stratholme Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Savner BRS undre B, for blackrock spire Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Finnes flere varianter av noen av dem: I tillegg til listen til phoen|x: Gadgetzan: GZ Dire Maul: DiM Darnassus: DS Eastern Plaguelands: EP Western Plaguelands: WP PS: du listet Southshore to ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå