B4stian Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ja, hver eneste kveld er serveren overbelastet en stund... er dette en feil eller er det rett og slett for stor trafikk for den? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det er jo meget merkerlig hvis det er slik på kvelden og ikke tidligere på dagen når det er flere folk her... Serverne til hw.no er jo stadig vekk ustabile, de hadde jo en oppgradering, men noen ganger kan det virke som det om det ikke har hjulpet sånn veldig. Men Ueland lovet visst her om dagen og ta en sjekk, på de to serverne. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Vi har mest påloggede brukere om kvelden så det er ikke overraskene.. Men vi kommer til å starte med vedlikedholdsnedetid i rundt 30 minutter hver natt til onsdag hver uke fremover for å sørge for at databasen er i tipp topp stand, så da bør vi slippe disse problemene fremover. Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 hmmm... Dette er plagsomt.. har nesten lyst til å spamme denne tråden til himmelen. Ett inlegg for hver eneste gang jeg får den alltid like hyggelige meldingen: Feilmeldingen som oppsto var: Beklager, men serveren har for mye trafikk til å gjøre det du ber om. Prøv på nytt senere. Vel kommer ikke til å gjøre det, men meldingen er fortsatt like irriterende... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 En optimalisering ble utført i dag tidlig så det bør hjelpe betraktlelig på, men vi kommer til å flytte litt på andre tjenester og i løpet av helgen for å se om ikke det og vil hjelpe litt mer. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 men hvorfor skjer dette egentlig? har jo ikke fått den feilmeldingen før dere fikk ny server. eller er det en funksjon som dere har lagt til for å unngå en total overbelastning f.eks at forumet går i sirup som det ofte gjorde før dere fikk ny server? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 QUOTE (Npvk_X @ 22/09/2005 : 21:34) Dette er plagsomt.. har nesten lyst til å spamme denne tråden til himmelen. Ja, det gjør jo saken mye bedre Ja, jeg leste at du ikke skulle gjøre det. Hmm, og jeg som håpte at dette skyldtes at dere oppgraderte forumet. Mulig jeg har fulgt litt lite/dårlig med, men når er det dette kommer? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 QUOTE (Mr.Berg @ 26/09/2005 : 20:48) Hmm, og jeg som håpte at dette skyldtes at dere oppgraderte forumet. Mulig jeg har fulgt litt lite/dårlig med, men når er det dette kommer? Forumserveren er allerede oppgradert, men neste versjon av selve forumet kommer når beta-testingen er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg