Mogge_ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har fått nytt hovedkort, minne, skjermkort og 2 harddisker..Jeg sliter med at pc'n er ustabil, henger seg og er treg... Har ASUS A8V Deluxe s939, AMD Athlon 64 3200+ "venice", POV Geforce 6800LE, OCZ 1024MB Optimized pc3200, Seagate Barracuda 250GB SATA, Maxtor 80GB ATA. Det jeg har problemer med er at da jeg lar maskinen stå på en stund og kommer tilbake så har den brått starta på nytt, det er det ene problemet.. Det andre er: at da maskinen har stått litt å har jeg brått ikke internett, jeg har prøvd å deaktivere nettverkskortet uten hell. Det tredje: Maskine virker treg til å ha den hardware'n maskina har..Virker som om den var raskere med intel celeron prosessor.ikke bra det..Den lagger faktisk da jeg spiller cs 1.6 og da er det noe galt... Da jeg booter maskinene står the BIOS Not Installed. Hvordan får jeg lagt inn bios? Har lagt inn begge de driver cd'n jeg fikk med fra asus.. Kan det være noe jeg har glemt å legge inn? Takker veldig mye for svar som løser problemet mitt. Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Prøv dette angående bios osv. http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Skal fikse meg en ny win xp pro cd så skal jeg formatere og få lagt inn alt på nytt...Så da alt er lagt inn flasher jeg bios med asusupdate programmet som følger med hk'et... Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 det med mios not installed er når raid kontroller skal lastes inn, og viss ingen disker er kobla til der så står der bios not installed. korleis psu har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå