Predecessor Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Er det noen sjeler der ute som kjenner til et eller flere programmer som gir meg mulighet til og kunne vedlikeholde maskiner som befinner seg på andre kanter av landet? Jeg har så vidt testet ut Funk Software sitt program som heter Proxy 4.0 Dette fungerte meget bra, og gav meg en fullstendig mulighet til å drive service og vedlikehold av maskinen til min bror som bor et annet sted i landet. Jeg har nemlig hatt ham på telefonen totalt 10 timer på to dager, så da er jo dette verktøyet tingen. På forhånd takk! [ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-08-14 20:11 ] Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 med windows XP så er det innebygget muligheten for å kunne "overta" en annens maskin. Ett annet program (som er helt gratis) er VNC. Med dette har jeg fjernstyrt NT4, win98 og Win2K maskiner http://www.uk.research.att.com/vnc/download.html . Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 Takk for raskt svar. Selvfølgelig så glemte jeg å nevne at jeg kjører Win2K på begge de maskinene jeg skal kjøre mot. Må sjekke ut den VNC saken. Takk for tipset, og flere mottas gjerne. Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg er godt fornøyd med remote administrator. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Remote Administrator er bra, PcAnywhere er og bra, NetOp er veldig bra og veldig raskt (nyttig hvis du har trege linjer). VNC er litt mangelfull på funksjoner og sikkerhet, men det er jo gratis da. Ellers finner du de andre på kazaa eller med noe annet p2p. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå