[TA]Gunners Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har problemer med å finne ett hoveddkort som passer mine behov. Spør her for å finne ut om det i det hele tatt selges fortsatt. Trenger : IDE Pci-E Har en 1.5 år gammel P4 prosssor som jeg vil ha. Husker ikke socket men kan finne ut av det. Kan dere finne ett til ca. 1100 kr? Har store problemer Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Socketen du har, er sannsynligvis S-478.. Å finne et hovedkort med S-478 og PCI-E kan bli vanskelig, da jeg mener disse kun kommer i AGP utgave.. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Det med socketen kan nok stemme, så da må jeg ha ny prosssor i tillegg? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=34620 nr1 valg https://prisguiden.no/produkt/8620 PCI-E fant jeg ikke Endret 20. september 2005 av kvase Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Komplett har mange gode demo kort til 478 bla Abit. 478 får du ikke med pci-e. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Virkelig godt å se at det er så mange flinke folk her som veit hva de prater om. Alle er helt sikre på at du ikke får ett s-478 hovedkort med Pci-E x16 slot til skjermkort. Har dere da prøvd å søke etter ett Asus P4GD1 ? Hvis trådstarter klarer å finne ett slikt kort, vil det klare å fylle de kriteriene han har satt opp. Jeg er ikke sikker, men tror du må tråle bruktmarkedet og andre salgssider for å finne ett da de fleste butikker ikke selger dette lenger. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Albatron PX915P4 og PX915G4 skal også være socket 478 med pci-e Edit: til salgs nå: link det er ikke på lager men ser ut som de fremdeles får tak i dette... Endret 20. september 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Har gått meg helt forbi må jeg innrømme. Men ser ut som det kan være vanskelig og skaffe. Håper noe webshopper vil ta det inn. Endret 20. september 2005 av Chevelle Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Var egentlig gått meg forbi også til jeg sjekket opp i intel 915 brikkesett... Men med socket 478 vil det være verdt det? Hadde ikke brydd meg med pci-e der og bare gått for AGP selv, om bare for å slippe stresset med å få tak i et av de HK. Socket 478 er ihvertfall gjennomprøvd med AGP, kanskje det er en grunn til at man ikke hører så mye om de pci-e HKene.. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har en kamerat med det Asus hovedkortet jeg nevnte tidligere. Han kjører det med socket 479 adapter og en pentium m sammen med ett x800xt pci-E. Han er mer fornøyd med det kortet enn asus sitt tidligere kongekort p4c800-e Dlx Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Men pci-E er vel en del bedre enn AGP? Hva tror dere er best, å kjøpe ny prosssor i tillegg, eller å gå for AGP. Har ganske stramt budsjett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå