Gå til innhold

critts med rogue

Anbefalte innlegg

hva er det største critten dere har gjort med rogue i lvl 60? mener jeg har hørt om folk som har critta 2500+, mens på test serveren critta jeg 1600 max. Da har jeg også brukt dal'rend sverdene. Husker ikke talent builden, men den var vel så jeg omtrendt kunne få maks på eviscirate. er ikke sikker på om folk har brukt ambush eller evi, men fortsatt like sykt om de har critta 2500 + med ambush. Det jeg lurer på er: Hvis folk critter 2500+, hvordan? hvilken talent build? har dere fullt epic? en hæv av buffs? er det på casters som tar av seg alle klærne dere har klart denne critten? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-60584

regner med at du var kraft buffa der Deetee. må vel ha 1200+ attack power for å critte så høyt med perditions blade. 30% dmg buff funker vel greit det og.

selv critter jeg gj.snittlig 1200 backstab og 1600 ambush på cloth+class armor buff som gir de vel rundt 15-20% dmg reduction.

inner fire, ice armor etc er litt latterlig. gjør cloth til leather. så leather = cloth. lvl60 priesten min med inner fire har mer armor enn lvl60 roguen min hvertfall...

21xx evis er vel det høyeste jeg har gulla på en kar. expose armor på cloth/leather ftw!

Lenke til kommentar
regner med at du var kraft buffa der Deetee. må vel ha 1200+ attack power for å critte så høyt med perditions blade. 30% dmg buff funker vel greit det og.

selv critter jeg gj.snittlig 1200 backstab og 1600 ambush på cloth+class armor buff som gir de vel rundt 15-20% dmg reduction.

inner fire, ice armor etc er litt latterlig. gjør cloth til leather. så leather = cloth. lvl60 priesten min med inner fire har mer armor enn lvl60 roguen min hvertfall...

21xx evis er vel det høyeste jeg har gulla på en kar. expose armor på cloth/leather ftw!

En prest med improved "inner fire" og shadowform kan få nesten 40% melee reduction. Ganske sprøtt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...