Tbau5 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Nå nærmer jeg meg end-game, er level 50 nå. Så derfor lurer jeg på om alt av end-game instancer er av ildtypen? Jeg vet at i ZG så er det nature res. som gjelder, men Onyxia, ubrs, lbrs, bwl og mc er jo ild. Finnes det ingen instancer med f.eks is, eller er dette noe som er ventet? Mvh. Zetor;) Lenke til kommentar
genetex Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Tror ikke det, men heldigvis lager blizzard nye ting hele tiden, men de tar laaang tid. Menmen, min main er level 34, så jeg har god tid:P Lenke til kommentar
Azurathus Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 ZG og den nye raid instancen etter BWL(Ahn Quiraj ellerno) er jo ikke fire. Lenke til kommentar
Azurathus Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) EDIT: Så ikke du hadde skrevet ZG EDIT2: Litt feil knapp det ja :!: Endret 19. september 2005 av Azurathus Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Nå nærmer jeg meg end-game, er level 50 nå. Så derfor lurer jeg på om alt av end-game instancer er av ildtypen? Jeg vet at i ZG så er det nature res. som gjelder, men Onyxia, ubrs, lbrs, bwl og mc er jo ild. Finnes det ingen instancer med f.eks is, eller er dette noe som er ventet? Mvh. Zetor;) Det går jo spekulasjoner om at tier 2 set vil få frost resistance. Muligens for å være forberedt på Northrend med Arthas og gjengen? Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 MC, Fire BWL er vel Fire i starten, mere shadow mot slutten Zul'gurrub er nature Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Nå nærmer jeg meg end-game, er level 50 nå. Så derfor lurer jeg på om alt av end-game instancer er av ildtypen? Jeg vet at i ZG så er det nature res. som gjelder, men Onyxia, ubrs, lbrs, bwl og mc er jo ild. Finnes det ingen instancer med f.eks is, eller er dette noe som er ventet? Mvh. Zetor;) Hvem er det som gidder å mekke Natur ress for ZG!? Hvertfall ikke hvis man har Fire ress fra før av Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Kan med stor sikkerther si at det kommer shadow instances Wrath har endel shadow ress, og som Terje82 sier, Bwl er vel kanskje shadow mot slutten. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Scholomance og Stratholme er jo litt shadow aktige, også må en ikke glømme at Lord Kazzak er pure shadow. Lenke til kommentar
elec Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 vel, bwl er heller ikke 100% fire, er mer "chromatic", selvom endel av bossene er fire baserte (og dermed immune til fire spells) Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Gleder meg til den dagen vi skal vandre inn i en hule og drepe kong vinter Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Scholomance og Stratholme er jo litt shadow aktige, også må en ikke glømme at Lord Kazzak er pure shadow. lord kazzak kan jeg ta med lvl20 alten min og de 9 andre randomsa som lusker rundt i crossroads, latterlig nerf på han stakkar Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Nå nærmer jeg meg end-game, er level 50 nå. Så derfor lurer jeg på om alt av end-game instancer er av ildtypen? Jeg vet at i ZG så er det nature res. som gjelder, men Onyxia, ubrs, lbrs, bwl og mc er jo ild. Finnes det ingen instancer med f.eks is, eller er dette noe som er ventet? Mvh. Zetor;) Hvem er det som gidder å mekke Natur ress for ZG!? Hvertfall ikke hvis man har Fire ress fra før av Man trenger ikke "mekke" nature resists, hunters har Aspect of the wild (60 nature resistance til party) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå