Gå til innhold

Bare ild-instancer i endgame?

Anbefalte innlegg

Nå nærmer jeg meg end-game, er level 50 nå. Så derfor lurer jeg på om alt av end-game instancer er av ildtypen? Jeg vet at i ZG så er det nature res. som gjelder, men Onyxia, ubrs, lbrs, bwl og mc er jo ild. Finnes det ingen instancer med f.eks is, eller er dette noe som er ventet?

Mvh.

Zetor;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå nærmer jeg meg end-game, er level 50 nå. Så derfor lurer jeg på om alt av end-game instancer er av ildtypen? Jeg vet at i ZG så er det nature res. som gjelder, men Onyxia, ubrs, lbrs, bwl og mc er jo ild. Finnes det ingen instancer med f.eks is, eller er dette noe som er ventet?

Mvh.

Zetor;)

Det går jo spekulasjoner om at tier 2 set vil få frost resistance. Muligens for å være forberedt på Northrend med Arthas og gjengen?

Lenke til kommentar

Mvh.

Zetor;)

Hvem er det som gidder å mekke Natur ress for ZG!? Hvertfall ikke hvis man har Fire ress fra før av :p

Lenke til kommentar

Mvh.

Zetor;)

Hvem er det som gidder å mekke Natur ress for ZG!? Hvertfall ikke hvis man har Fire ress fra før av :p

Man trenger ikke "mekke" nature resists, hunters har Aspect of the wild (60 nature resistance til party) :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...