Gå til innhold

Twisted Whishes tråden vol.2


Rostad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får være hjemme og se på TV, men TV-en tar fyr og du brenner inne.

 

Jeg vil ha en tube kaviar.

...og du får det, men jeg har på forhånd tilsatt nitroglyserin, og idèt du stikker kniven inn i tuten(for å åpne den) sprenger du til h******.

 

 

 

 

Jeg vil ha en god natt søv, uten piller eller ufine gjenstander opp i anus fra dere.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Jeg vil aldri være trøtt mer.

Du er aldri trøtt mer.

Livet ditt begynner å bli vanskelig idèt du aldri mer trenger å sove, du klarer ikke lenger å se forskjell på dag og natt og utvikler en "mørk" siden av deg selv som tar kontroll av deg på nattestid.

Til slutt hopper du ut av det skjeve tårn i pisa(sorry vet ikke navnet) men gjør en fatal feil, du hopper av på feil side.

Kroppen din blir smadret og alle ben i kroppen( til og med tennisalbuen din) knuses idèt du ruller ned fail side av tårnet.

 

Idèt du nærmer deg bakken og tror at livet er slutt, våkner du på gulvet hjemme.

 

THE END!

 

 

 

Jeg ønsker at jeg var like flink til å finne på ting, petter smart!

Lenke til kommentar

Du blir en Petter Smart, men du mister all form for perspektiv på live og glemmer alle andre viktige egenskaper. Du blir så oppslukt av å finne på nye og revslusjonerende ting att du glemmer alt annet, du glemmer kona, du blir skilt, du mister forelderetten på barna dine. du blir til slutt så ulykkelig at du ikke ønsker og leve mer.

 

Jeg ønsker meg ett nytt skjermkort som fungerer!:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...