rc-marcus Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Du får ekstremt med DVDer på rommet, men vekten av alle platene gjør at gulvet gir etter. Jeg vil ha rosa tennplugg. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Du får en rosa tennplugg, men det kommer ei feit dame å stikker den inn i øret ditt jeg vil ha en rosa pigvin som seier voff Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Innvilget. Men du får hunde-eiere på nakken etter mislykkede paringsforsøk. Jeg vil ha grisebank. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Innvilget. Men du får hunde-eiere på nakken etter mislykkede paringsforsøk. Jeg vil ha grisebank. Du får grisebank, men denne tråden blir ikke stengt, jeg vil ha kubank Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Du får kubank, men kua dreper deg ikke Jeg vil ha en dassrull Endret 21. september 2005 av rc-marcus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Innvilget, men du får buksevann i tillegg. Jeg vil at en stor neger skal analpenetrere niXon^^. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Du får kubank. Men noen har glemt å lukke grinda til grisene og du får grisebank i tillegg. Jeg vil bare ha bank. Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Du får bank, riktignok EN bank, som er full av penger. Penger som ikke lenger er gyldige. Jeg vil ha en notatblokk til å skrive cheats i. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Du får bank, riktignok EN bank, som er full av penger. Penger som ikke lenger er gyldige. Jeg vil ha en notatblokk til å skrive cheats i. Innvilget. Men munky har skrevet den ut allerede. Jeg vil til Bergen. Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Du får bank, riktignok EN bank, som er full av penger. Penger som ikke lenger er gyldige. Jeg vil ha en notatblokk til å skrive cheats i. Innvilget. Men munky har skrevet den ut allerede. Jeg vil til Bergen. :!: :!: Du får reise til Bergen, men flyet styrter halvveis! Jeg vil ha en skrivebordlampe! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Innvilget, men du kan ikke få en alikevell. Jeg vil ha ROFL. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Innvilget, men du kan ikke få en alikevell.Jeg vil ha ROFL. Innvilget. Dessverre er ikke ROFL-kontoret med Erna i spissen enig med meg. Jeg vil ha en traktor med blålys. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Invilget, men politiet arresterer deg for ulovlig bruk av blålys Jeg vil ha tilbake katten min Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Innvilget, men den er død. Jeg ønsker meg laserpeker Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Innvilget, men den er død. Jeg ønsker meg laserpeker Trodde du forstod at den var død fra ka eg sa da men... Du får en laserpeker, men den virker ikke Jeg vil ha katten min tilbake Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Du får katten din tilbake, men våkner og blir deprimert... Jeg vil ha mer ferie! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Du blir arbeidsledig Jeg vil ha en god bok Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Du blir arbeidsledig Jeg vil ha en god bok Du får boken, men jeg spiser den opp. Jeg vil ha medisin mot "Bipolar affektiv lidelse" Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Du får medisin, men utvikler Manisk Depresivitet Jeg vil ha søvn Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Du får medisin, men utvikler Manisk Depresivitet Jeg vil ha søvn Du får søvn men jeg spiser den. Vil ha en blå ballong.. HAHHAHAHHAHAHA "Manisk depressiv" eksisterer ikke lenger... heter "Bipolar affektiv lidelse" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg