Litejk Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg ønsker meg et nytt headset med Mic Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Du får det, men når du pluggar det i går lydkortet ditt til hel*ete. Eg vil sove lenger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 du får det, ifølge tiden i USA MicRO ArCk Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 du får det, ifølge tiden i USA MicRO ArCk ... say what? Make a wish.... Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Lager et nytt ønske jeg da ettersom techzter ikke laget noe ønske. Jeg ønsker meg ei helt ny q-pad musmatte Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 du får det, men den ble q-ødelagt ønker meg ei mus Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Du får den gamle kule musa mi jeg ønsker meg ei musmatte som ikke går i stykker. er helt ny og ikke blir stjelt Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Du får den gamle kule musa mi jeg ønsker meg ei musmatte som ikke går i stykker. er helt ny og ikke blir stjelt Du får det men hunden spiser den og dør pga fordøyelsesproblemer. Jeg vil Ha en whristblade sånn som the Predator bruker! Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Du får slike whristblades du ønsker deg, og begynner og fekte rundt. Helt til du stikker ut et øye på deg selv. Jeg vil at denne tråden skal nå 100 sider. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 innviglet, men den hopper opp på 200 sider Jeg ønsker meg en god, vanlig og kald cola Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Du får colaen din, men mister den i bakken sånn at den renner ut. jeg vil ha en isbjørnpels til gulvteppe... Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Det får du, men isbjørnen er ikke død enda så den hopper på deg og spiser deg. Jeg ønsker meg et dødt gulvteppe Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Det får du, men isbjørnen er ikke død enda så den hopper på deg og spiser deg. Jeg ønsker meg et dødt gulvteppe Du får det gulvteppet, men det er fullt av lus. Jeg skulle ønske att jeg viste hva jeg ønsker meg.(er denne lov?) Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Du finner ut at du ønsker deg, men du dør av depresjon når du skjønner hvor dumt ønsket ditt egentlig var Jeg vil ha meg en PSP uten pixel-feil... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Du finner ut at du ønsker deg, men du dør av depresjon når du skjønner hvor dumt ønsket ditt egentlig var Jeg vil ha meg en PSP uten pixel-feil... Du får en PSP med batteri feil Jeg skulle ønske att jeg ikke på noen måte kunne dø eller få varige men av noen her i denne tråden. Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Bekostningen av et evig liv er at alle andre dør, og du lever alene i evigheten. Jeg vil ha en blå ballong! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Bekostningen av et evig liv er at alle andre dør, og du lever alene i evigheten. Jeg vil ha en blå ballong! Det var ikke snakk om evig liv. Du får en blå ballong, fylt med senneps gass Jeg skulle ønske att jeg ikke på noen måte kunne dø eller få varige men av noen her i denne tråden. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Du blir slått i hodet av en hammer hver gang noen poster i tråden her. Du får svært ondt av det, men ingen varige mén. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Du blir slått i hodet av en hammer hver gang noen poster i tråden her. Du får svært ondt av det, men ingen varige mén. Your wish is my command! Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Siden dere sporet av med ønsker, lager jeg et: Vil gjerne ha et passivt kjølt hovedkort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg