Gå til innhold

Spørreundersøkelse: Handler du hos Lidl?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal det jo nevnes at Lidl ansatte, ikke bare i Norge har klaget over arbeidsforholdene i Lidl, men også i Tyskland.

 

Er dette tilfeldig?

 

Uansett, takk for at dere stemmer på :

http://whoho.com/lidl/

 

Jeg føler personlig at Lidl har et slags Nille preg over seg, hvor du får billige ting, men at kvaliteten svikter. Det må jo selvfølgelig ikke være slik i virkeligheten, men det er det intrykket jeg sitter igjen med.

 

Sammenhengen der kan være at merkevarer gir en kvalitetsfølelse, samtidig som pris også er en indikasjon på kvalitet. Det er ikke sånn i virkeligheten selvfølgelig, men det ligger og surrer i underbevisstheten :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Kommer ikke til å handle der, av rent praktiske grunner (ingen ting i nærheten) men håper at konkurransen fra Lidl kan få prisene på grønnsaker, som er latterlig høy i Norge.. Enten via redusert moms på grønnsaker eller lign.

Lenke til kommentar
Kommer ikke til å handle der, av rent praktiske grunner (ingen ting i nærheten) men håper at konkurransen fra Lidl kan få prisene på grønnsaker, som er latterlig høy i Norge.. Enten via redusert moms på grønnsaker eller lign.

Det er kanskje litt Offtopic, men apropos grønnsaker så er jeg enig med at det begynner å ta av. Har alltid blitt i godt humør av å gå til butikken og jeg veit jeg skal ha purre(til matlaging, spiser den ikke rå :p ), fordi det er så sinnsykt billig. Men sist gang jeg var i butikken hadde de klart å dele den opp og legge den i en FLOWPACK! Hva steike skal det bety da? Flowpack betyr fancy innpakning og 3dobling av prisen. Må jo snart dra til sverige for å kjøpe grønnsaker! :nei:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Lidl åpnet for et par måneder siden 300 meter unna der jeg bor, og i begynnelsen var jeg veldig skeptisk til Lidl ... Ikke fordi de er Tyske, ikke fordi alt tullet jeg har lest om de, men fordi jeg syns kvaliteten på ting virka så "europris" :p

 

Men etterhvert så begynte jeg å handle litt av hvert der, alt fra middagsmat, til batterier, til cola og juice, og røyk .. LIDL er genialt! De har alt jeg trenger, til en god pris, og rett i nærheten. De har stort utvalg, og folka som jobber der er veldig serviceinnstilte :)

 

GO LIDL!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...