Cursed Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 her er noe som jeg sliter med i morrowind, noe som bare noen få folk i level 98millioner klarer å svare på: hvordan får man i seg mer liv? jeg er i seyda neen og sloss litt mot et monster, men nå har jeg litt lite liv igjen. vet at det er noe med å reste og kjøpe potion, men hvilken potion er det? har ikke sett noen i butikken! Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Finn deg en seng eller en øde plass utafor byen. Trykk på "T" (standard for hvile) og velg "Rest Until Healed". Voia, du er frisk og rask igjen. Ellers kan du kjøpe en potion som underlig nok heter "Restore Health" :razz: Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 takk for hjelpen, men jeg kunne ikke se 'restore health' noen plass i butikken? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Restore health er vel potionen du kan kjøpe.Finnes ulike typer av disse da, cheap, standard, exquisite ol. Forskjell er pris og hvor mye de healer. En spell er også ganske greit å ha, men de krever jo igjen at du har skill i magi da. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Bli alkemist og lag din egen potion :wink: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Quote: Den 2002-08-14 20:21, Macint0sh skrev:Finn deg en seng eller en øde plass utafor byen. Trykk på "T" (standard for hvile) og velg "Rest Until Healed". Voia, du er frisk og rask igjen. Ellers kan du kjøpe en potion som underlig nok heter "Restore Health" :razz: Hvorfor ikke bare lese i manualen? :smile: Han har vel ikke den, den lille rampegutten... :razz: Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 Quote: Den 2002-08-14 21:48, sanoj_20 skrev:Hvorfor ikke bare lese i manualen? :smile:Han har vel ikke den, den lille rampegutten... :razz: nei, men jeg har faktisk tenkt på å kjøpe det, det ser jo bra ut! (uhm, ikke akkurat 'ser', fordi jeg må kjøre med alt på det laveste og det hakker fremdeles litt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå