Heineoen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hei! Lurte bare på hvordan man kunne koble på min flash basserte mp3 spiller på mp3 spilleren i bilen. Hvet at det går med trådløs tilkobling, men at lydkvaliteten da ikke var på topp. takk! Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Om det er en Pioneer med betegnelsen DEH-PXXXXMP så er det inngang for IP-bus som har aux inngang IP-busen koster vel en femhundrings eller noe. Lenke til kommentar
CONeXXiON Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hvis du har en spiller i bilen som har en AUX inngang så kan du bruke en kabel som går til headset'et på mp3-spilleren... Det har jeg, og lyden blir ikke så aller verst... Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Slipper jeg sån IP bus da? Men da må jeg bytte sang på mp3 spilleren, er det det som er forskjellen? Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Sorry, skjønner ikke hvorfor dette skjer i firefox Endret 21. september 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå