DagArne Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Har noen filer på maskinen min som en kamerat av meg vil ha. Er det noen måte jeg kan gi han tilgang til maskinen min for å se på og hente ut de filene han vil ha. Uten at han får tilgang til hele maskinen? Er som dere skjønner helt grønn på dette området. Har lest litt, men finner ikke helt ut av hvordan jeg skal gjøre det. Har leika meg litt med ftp server, men hvet ikke helt hvordan han kan koble seg til. Ikke vanlig fildeling ala Azureus jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 du kan jo bruke msn selv om det er tregt, eller hva med å brenne de på cd/dvd? Lenke til kommentar
DagArne Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Kan gjøre det også, men har lyst til å prøve å dele filene via maskinen. Lenke til kommentar
robstr Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 for at han skal kunne koble seg til ftp serveren din så trenger han en ftp klient. Finnes flere sånne men prøv flashfxp Lenke til kommentar
GARDNR Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 for at han skal kunne koble seg til ftp serveren din så trenger han en ftp klient. Finnes flere sånne men prøv flashfxp FlashFXP er en god FTP klient men FileZilla som er gratis mener jeg er hakket bedre. Det er uansett mulig å bruke begge simultant f.eks. sende opp med den ene, og hente ned med den andre. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Du kan da bare bruke DC++ til å dele lokalt. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvorfor bare ikke høyreklikke og trykke del... Hvis det skla være på lokalen da Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvorfor bare ikke høyreklikke og trykke del... Hvis det skla være på lokalen da Klart det blir, men da begynner maskinen din å hakke noe voldsomt når folk laster fra deg. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 DC++ tar vanvittig med cpu Umulig å spille samtidig... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 DC++ tar vanvittig med cpu Umulig å spille samtidig... Hvilken CPU har du da? I dag er det jo standar med 3Ghz, og det holder i massevis. Lagger enda mer om du skal dele via Windows. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvis DC++ bruker evig med CPU har du nok DC buggen. Bruker veldig lite av min prosessorkraft ivertfall. Av og til får jeg bug og da bruker DC 99% CPU. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Har AMD 64 3000+ så. Buggen? Hvordan fjerner jeg den? Det med 100% cpu bruk, er hos meg og hos 2 andre sist vi hadde lan. De har bedre maskin enn meg.. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Er bare å lukke DC og gå inni det igjen. Hvis det ikke funker gjør det samme en gang til. Fubker hos meg. Bruker du nyeste versjon? Hvis ikke, lest den ned og bruk den. Lenke til kommentar
DagArne Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Takk for tipsene. Fungerte å få han til å laste ned en fht klient. Satt på en annen kant av landet. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 VPN er jo også et alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå