Ozelot Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hei! For noen dager siden skjedde det noe rart med dataen min, og jeg kan ikke lenger få fram Task Manager ved BARE å trykke Ctrl + Alt + Del. Får også log on screen når jeg booter, men det er bare Min konto som er aktivert. Av en eller annen grunn får jeg ikke tatt noen printscreen, så jeg tegner litt Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 gå på brukerkontoer så går du på endre måten brukere logger på eller av så krysser du av på begge alternativene. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Fikk bare valgt den ene(den andre var fadet) får håpe det holder. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 nei det holder ikke. du må deaktivere noe i netverkstilkoblinger så kan du krysse av den andre, det står hva som må deaktiveres når du trykker på den skygga knappen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Lite tips. Når du høyreklikker på start-linjen, kan du klikke "Task Manager" der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå