DE1 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Alle her har vel sett alle "Den nye Golf" reklamen. Der den nye Golfen () står feilparkert...Eieren av bilen sitter og ser på fotballkamp da de opplyser at det står en bil feilparkert. " Det står en ny Golf feilparker" Så begynner han å løpe mens musikk kommer på og alle tilskuerne løper etter for å se på bilen. Jeg er altså ute etter sangen de bruker der, den har jeg lett etter lenge. Det høres ut som de begynner med "What did birds..." Noen som veit åssen sang det er? Ble en grusomt teit tråd, men er det noen som veit hvilken sang det er? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Musikkforumet har en egen tråd om dette.. Se stickyen der. IKKE LAG NY TRÅD! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 NEIVEL! SKAL VI SKRIKE LITT MER NÅ ELLER? Jeg skjønte poenget ditt! Litt sent å gjøre noe med det nå, og det skjønner du vel? Siden du er så utrolig venlig i dag, kan du ikke legge ut linken til tråden da? Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 NEIVEL! SKAL VI SKRIKE LITT MER NÅ ELLER? Jeg skjønte poenget ditt! Litt sent å gjøre noe med det nå, og det skjønner du vel? Siden du er så utrolig venlig i dag, kan du ikke legge ut linken til tråden da? Var ikke meningen å hakke på deg, jeg bare markerte det litt ekstra fordi musikkdelen drukner i slike tråder, derfor en samlingstråd Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Oki, takk Marc91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå