hockey500 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) feilen i programmet: link til .exe vet ikke om dere vil trenge noen flere filer for å få kjørt programmet, men jeg lasta opp en del andre filer hit. Programmet er laget i SharpDevelop koden ser slik ut: link Endret 20. september 2005 av hockey500 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det fungerer fint hos meg, men ikke Button3 og Button4, fordi de har ingen events koplet til this.button3.BackColor = System.Drawing.Color.FromArgb(((System.Byte)(212)), ((System.Byte)(212)), ((System.Byte)(212))); this.button3.Location = new System.Drawing.Point(464, 112); this.button3.Name = "button3"; this.button3.Size = new System.Drawing.Size(72, 32); this.button3.TabIndex = 10; this.button3.Text = "Slett"; mangler this.Button3.Click += new EventHandler(this.Button3Click) og 5 og 6 gjør det samme som Button1 Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) ja, jeg fant ut at det var en slik feil. nå har jeg fått alle legg-til-knappene til å funke, men ikke sletteknappene. på button3 sletter den denne linjen: this.button2.Click += new System.EventHandler(this.Button3Click); og på button2 settes koden til EventHandler(this.Button3Click); det er det at koden tilbakestiller seg av seg selv. da får jeg jo aldri fiksa det edit: fant feilen. this.button2.Click += new System.EventHandler(this.Button3Click); tallet 2 måtte endres til 3 Endret 20. september 2005 av hockey500 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Problemet er at form designeren endrer dette tilbake, jeg har ikke brukt SharpDevelop, men hvis det er sånn det er i Visual Studio, så må du sette dette i Property vinduet, ved å velge events, og velge riktig event fra comboboxen som kommer på Click. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå