Gå til innhold

Trenger hjelp med tv instillinger!

Tonim

Anbefalte innlegg

Hei hei trenger litt hjelp her med pc prob , jeg prøver å få pc`en på tv`en får å se på film... jeg har den på pal B å jeg har nyeste drv 5,8 jeg har <dx 9.c og har opdatert bios og alle drv til win samt SP 1 og 2 .

har et asus 939 A8N-SLI Deluxe med powercolor X800 XL 256mb vivo dual DVI det er en s vid utg og to av de nye avlange ing det er ikke vanlig VGA på kortet.

Mitt problen er 1 jeg kan enten ha bilde på skjermen eller bare på tv´en men når det er på tv´en er det bare svart vitt...?

jeg skjønner ikke , kan det være kabelen som gir meg svart hvit eller det er jo den kabelen jeg har brukt heletiden "s-video". :hmm: må jeg ha ny kabel? å hvorfor kan jeg ikke kjøre begge samtidig... kan noen hjelpe meg?? :cry:

Endret av Tonim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å trykke en gang til på den knappen du velger inngang på tv'n. Har fire innganger på min TV og fire knapper for å velge hvilken inngang jeg skal bruke (AV1 - AV4). hvis jeg har koblet PC'n til eks. AV1 og bildet er sort/hvit, trykker jeg bare AV1-knappen på nytt og bildet skifter til farger. Håper du forstår hva jeg mener, og at det hjelper deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...