Tonim Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Hei hei trenger litt hjelp her med pc prob , jeg prøver å få pc`en på tv`en får å se på film... jeg har den på pal B å jeg har nyeste drv 5,8 jeg har <dx 9.c og har opdatert bios og alle drv til win samt SP 1 og 2 . har et asus 939 A8N-SLI Deluxe med powercolor X800 XL 256mb vivo dual DVI det er en s vid utg og to av de nye avlange ing det er ikke vanlig VGA på kortet. Mitt problen er 1 jeg kan enten ha bilde på skjermen eller bare på tv´en men når det er på tv´en er det bare svart vitt...? jeg skjønner ikke , kan det være kabelen som gir meg svart hvit eller det er jo den kabelen jeg har brukt heletiden "s-video". må jeg ha ny kabel? å hvorfor kan jeg ikke kjøre begge samtidig... kan noen hjelpe meg?? Endret 20. september 2005 av Tonim Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Prøv å trykke en gang til på den knappen du velger inngang på tv'n. Har fire innganger på min TV og fire knapper for å velge hvilken inngang jeg skal bruke (AV1 - AV4). hvis jeg har koblet PC'n til eks. AV1 og bildet er sort/hvit, trykker jeg bare AV1-knappen på nytt og bildet skifter til farger. Håper du forstår hva jeg mener, og at det hjelper deg. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Du må velge Composite-Ut en plass i driver-instillingene. Er ikke kjent med ATI drivere, men vil tro det ligger der en lur plass. Edit: Composite blir oversatt til "Sammensatt" hvis du har norske drivere. Endret 19. september 2005 av Apoc_ Lenke til kommentar
UAM Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Hvem tar på seg oppgaven å lage en svart/hvit sticky? Mange som tydeligvis sliter med det. Endret 20. september 2005 av UAM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå