Babelfisken Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 har nettopp bestillt PC til under 2000 kr. Jeg har sterk misstanke om at prisen egentlig var i € eller $ men har bekreftet ordre gjennom leverandørens nettsted på at jeg betaler denne fantastikse prisen. Kan jeg vente å få varen til den prisen? For ordens skyld, tilbudet er ikke allment tilgjengelig, det er reservert en cooperate account desverre, så det er ingen vits i å be om navnet på forhandleren. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hvis butikken du handler i har valget om å betale i €/$/kr, så mistenker jeg sterkt at det er en av de to første... Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ja nå tenker at du blir mer og mer nervøs fram til du får pakka på døra... Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 hvis butikken du handler i har valget om å betale i €/$/kr, så mistenker jeg sterkt at det er en av de to første... Å nei, det fremgikk tydelig i hvert eneste trinn at det var NOK. Jeg måtte også velge valutta før jeg bestillte. Så at prisen var oppgitt i NOK er nok udiskutabelt, om det var meningen for en pc som normalt ville koste mye mer er noe helt annet. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Ja nå tenker at du blir mer og mer nervøs fram til du får pakka på døra... Nja, det er mer et morsommt eksperiment der det er liten mulighet for å lykkes, men skulle det lykkes skal dere få tilbakemelding :-) Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hvor har du bestilt da? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hva har skjedd her i det siste da bump Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Det som har skjedd er at jeg stenger tråden da vi ikke trenger bumping . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg