Crispin Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ser at jmdata har denne skjermen på tilbud, til 800kr uten frakt. Sitter selv med en Samsung syncmaster 957df 19tommer. Er delvis fornøyd med skjermen, synes det er noen rare flimringer eller en sags lagg når jeg snur meg fort i spill, spesielt 3d shooter spill. Har vært slik med alle skjermkort jeg har prøvd, sitter nå med Geforce 6800 glh. Da lurer jeg på om noen har denne nokia skjermen, og om det vil være stor forskjell og gå ifrå 19tomemr til 21tommer. Hadde egentligt tenkt og bytte til lcd, men dette er ikke så lett. Det er mye dyrere med lcd skjer, også hører man så mye rart, ødelagte pixler, lcd skjerme som funker dårligt til spill. Bruker pcen stort sett bare til spill. Føler egentlig skjermen min har en slik etterslep som man hører om lcd skjermene, men har egentligt ikke peiling på hva det er Og siden kameraten min nettopp kjøpte benq sin toppmodel, husker ikke navnet i farten, men det er den versjonen som ligger rundt 3000lappen og som har + i modell navnet sitt. Denne skjermen var utrolig lys, altfor lys etter min smak, og synes fargene på min skjerme er bedre, og det er vel ikke godt nok? Kan jo være han kan justere på skjermen sin. Oi dette blei en lang post...jeg så bare ville vite litt om nokia skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå