Thoresen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hei, Har trålet forumet opp og ned og lest alle trådene om artifacts jeg har funnet og prøvd alle tipsene som står, men ingen av de tidligere probleme passer helt. For ca 1mnd siden når jeg satt å spilte begynte det plutselig å bli produsert en rekke artifacts. Og etter 5 minutter hang hele systemet seg. Dette gjelder ALLE spill men ikke filmer. Skjermkortet: Powercolor Radeon 9800PRO PC: AMD Athlon 64 3400+, 1Gb Ram (1024 Twinmos). Jeg har prøvd både nyere og eldre drivere av både de offisielle driverne og også Omega Driveren (http://www.omegadrivers.net) Etter at alt dette var prøvd i tillegg til en formatering så tenkte jeg, ja, da har vel skjermkortet tatt kvelden. Så jeg snakket med en kamerat og spurte om jeg kunne låne det gamle hans Geforce 4 Titanium. Jeg satt det inn men jaggu, der var artifactene igjen kort etterfulgt av at systemet hengte seg. Kanskje jeg har mye støv i pc'n?? Jeg gjennomførte en totaloverhaling støvmessig å prøvde igjen, men nei, ingen forskjell. Kanskje det er rammen tenkte jeg, å kjørte memtest, den kjørte i 30 minutter uten å finne noen feil FRUSTRASJON.... Blir takknemlig om noen svarer. Mvh Magnus Thoresen Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Kanskje det har noe med agp porten på hovedkortet ditt å gjøre. Eneste måten jeg kommer på for hvordan du kan teste er å bytte hovedkort. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Skal vedde en smiley på at det er kjølinga som er problemet! Sjekk at vitfta på skjermkortet går, hvis den ikke gjør det er det ikke noe å lure på. Hvis den går, åpne kabinettet og/eller sett på en vifte som blåser mot skjermkortet og se om problemet blir borte da! Har du overklokket skjermkortet? I så fall klokk det tilbake til org. klokk... Edit: Ser at du har prøvd med et annet skjermkort så det jeg sa stemmer ikke... Jaja, her har du smileyn din Endret 19. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå