Crispin Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Har et slikt blått raidmax cobra kabinett. Lekkert, og har akkurat god nok plass til det jeg trenger. Men jeg har et problem, jeg får ikke lys i front, der cobra'en er. Har 2ledninger, som ser ut som slike ledninger som kommer ut ifra høytaleren, og skal puttes i lydkortet, en rosa og en grønn ledning. videre har jeg 2ledninger, som er like, i enden deler dem seg i 2. på den ene står det gnd, og på den andre delen står det vcc, usb2-, usb2+, gnd. Disse ledningen ser ut som dem man putter på hovedkortet(hdd led, speaker osv) Følgte ikke med bruksanvisning, og netshop er ikke særlig behjelpelige til og si hvor disse ledningen skal stå. Er ikke kjempe viktig med lys, men man vil jo ha lys viss man kan få Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) På mitt Raidmax kabinett var det en 4 pin kontakt som stakk ut fra sidedøra foran, som jeg bare puttet inni en 4 pin kontakt på psu Skal ikke festes på hk så vidt jeg vet.. Endret 19. september 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Hmm, har du Raidmax cobra? Har ingen 4pins kontakt, finner ikke ut av dette rare opplegget. Står det noe på den 4pins kontakten? feks gnd? vcc? usb? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Nei, det er en hvit og en gul ledning hvis jeg ikke tar feil.. Send link til det du har da. Jeg har vertfall en 4pin kontakt som man bruker til hdd o.l. heter vel drev-kontakt det? -Qvin- EDIT: Dette her? Link Endret 19. september 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Jepp, det er et slikt blått raidmax cobra. Har ingen hvite eller gule ledninger, og ingen 4pins kontakt. Buhu, har du også et slikt kabinett som du linker til ? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 jeg har et Sånt et.. heter cobra det og, så det var litt forskjell på sidedørene, men ellers ser det likt ut trur jeg... Da veit ikke jeg.. Prøv å se hvor den kontakta som kommer fra sidedøra går da, og se hvor den kommer hen.. Kan hende du finner det ut da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå