phax Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 morn morn, ettersom læppisen min døded har jeg nå demontert den å prøver finne bruksområder for de overlevende delene, som skjermen f.eks. lurer da på om det er mulig å få modda på en strøm og vga kabel på denne skjermen så jeg kunne plugga den opp mot den stasjonær pc'n? hadde vært litt kjekt! kommer to flate kabler utav skjermen slik som den er nå, tipper den ene er strøm og den andre signal? kan komme med litt bilder eterhvert hvis det kan hjelpe.. maskinen det er(var) snakk om er en compaq evo n800c. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Nei, det kan du glemme. Det er ikke VGA signaler, eller noe annet som brukes av vanlige skjermkort. Du er ikke den første som spør om slikt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 ålreit, da er det vel bare på dynga med den skjermen da! kjipe greier, hadde håpet jeg kunne få gjort noe gøy med den.. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hva om du fikk tak i innmaten til en ødelagt flatskjerm? Kanskje du kunne bruke deler fra den? Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Du kan sikkert finne ett eller annet interessant prosjekt for skjermen. Om ikke resten av maskina hadde vaert helt doed hadde kanskje en LCD billedramme vaert kult? Du kan kanskje finne en billig baerbar med defekt skjerm og mekke noe :-) - Per Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå