Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermen er bare svart!


Anbefalte innlegg

Skjermen min blir svart. Resten av PCen surrer og går som normalt, men det er ikke noe bilde på skjermen. Jeg tror ikke det er skjermkortet, siden jeg har forsøkt med flere skjermkort. Jeg tror heller ikke det er skjermen, for jeg har forsøkt med flere skjermer. Jeg tror ikke det er programvarefeil, siden jeg har prøvd med flere harddisker. Jeg har forsøkt å resette CMOS. Jeg har forsøkt å ta utav alle delene som f.eks CPU og ram, men det kommer ingen feilmeldingspip (det eneste som kommer er ett eneste lite forsiktig pip helt i begynnelsen når jeg starter den opp, men det pipet kommer uansett om jeg har alle delene i eller ikke). Noen som vet hva som er problemet og hvordan det kan løses? takker så mye for hjelp

Ørjan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjermen min blir svart. Resten av PCen surrer og går som normalt, men det er ikke noe bilde på skjermen. Jeg tror ikke det er skjermkortet, siden jeg har forsøkt med flere skjermkort. Jeg tror heller ikke det er skjermen, for jeg har forsøkt med flere skjermer. Jeg tror ikke det er programvarefeil, siden jeg har prøvd med flere harddisker. Jeg har forsøkt å resette CMOS. Jeg har forsøkt å ta utav alle delene som f.eks CPU og ram, men det kommer ingen feilmeldingspip (det eneste som kommer er ett eneste lite forsiktig pip helt i begynnelsen når jeg starter den opp, men det pipet kommer uansett om jeg har alle delene i eller ikke). Noen som vet hva som er problemet og hvordan det kan løses? takker så mye for hjelp

Ørjan

Hei, sorry at jeg blander meg i din topic... Men den beskrivelsen er akkurat det samme som jeg har med familiens pc. Det er veldig irriterende, er det noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

det skjedde ikke noe da jeg trykket f8. men jeg får den på av og til, men bare når den har vært avslått lenge. men når jeg først får den på, så kommer jeg ikke inn i windows. når den skal til å åpne windows så stopper hele dritten opp, og det bare blir en svart skjerm med en liten blinkende hvit strek oppe i høyre hjørne. hva skjer?

Endret av orjanbeats
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...