Bimmelom Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hei. Ettersom at MP3 spilleren min er ødelagt, trenger jeg en ny. Men, problemet er hva jeg skal velge. Det er jo hundredevis av Mp3 spillere. Jeg vil ha MINST 512mb. Vil heller ikke betale mer en 1000kr. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det hadde vært litt lettere hvis du kom med noe info om hva du ønsket eller ikke... men jeg tror dette er dette er det beste kjøpet. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Tja, kan komme med info. Hva tenker du med info? Nei, den Crativen vil jeg ikke ha. Hadde den med 256mb, og den virket lite ekslusiv hvis du skjønner. Helst ikke "stick" Mp3 spiller. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Ingen som har noen forslag ? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Denne har jeg og er veldig fornøyd. de sender den fraktfritt, eller kan den kjøpes på expert butikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå