CAH1 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg må ofte ta ut og inn strømkontakten på min stasjonære PC for at den skal slå seg på. Noen ganger kan jeg også se en flytende veske som kommer på strømkabelen ved inntaket i PC-en men jeg vet ikke hva det er. Når jeg tar ut og inn strømkabelen slår PC-en seg på et lite øyeblikk og det må jeg benytte til å trykke på på knappen for at den skal starte... Vil en ny strømforsyning løse dette problemet? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 ta kontakt med leverandør når det er garantisak, psu har kondensator punktering. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Det svaret hjalp meg dessverre ikke så mye. Det er ikke garantisak og jeg aner ikke denne kondensator punkteringen er. Kan du utfylle litt mer? Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tyder på at du bør kjøpe ny strømforsyning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå