Naalsund Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Topic sier vel egentlig det meste. Skal kjøpe meg laptop, men trenger avbetaling siden jeg er i forsvaret! Eneste jeg har funnet hittil er www.deal.no.. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
norse5051 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Eneste jeg kjenner til som gjør slikt er Deal og Thorn. Kjøpte i sin tid en pc fra thorn hvor jeg fikk tilbud om å kjøpe på avbetaling, det ble vel no lignende kjøpekort, hvor du utsatte betalingen i 9 mnd. Men jeg betalte faste rater i noen måneder og maskinen ble min til odel og eie etter 15 mnd. Dyrt men en mulighet for de som ikke kan cashe ut en pc med en gang. Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 alle har jo avbetalings ordning? feks komplett. Netshop. Dell, PS data osv... gjennom et eller annet firma(heter vel Her og Nå på feks dell) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det smarteste er å ringe inn til disse selskapene som Chil nevnte og spørre, er ikke akkurat så lett at man kan velge "avbetaling" under betalingsmetoder i checkouten... Lenke til kommentar
Ronni Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ta til vettet, gå til banken din og få et forbrukslån. Thorn og Deal har ågerrente i sine produkter. Hører du om forbrukslån i din bank, får du kanskje da og avdragsfrihet til du er ferdig i militæret, eller at du avtaler å heve innbetaling etter endt tjeneste. Lykke til! Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 altså alle som jeg skrev før, alle webshops har avbetaling ordninger..via et kreditt firma! feks PSdata! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå