Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Når jeg kjeder meg så koder jeg. Nå har jeg altså kjeda meg igjen, og laget et desing som sannsynligvis ikke kommer til å brukes. Men alltid kjekt med litt kritikk, hva synets dere? bilde borte Klikkbart EDIT: Never mind. Som sagt, kommer sannsynligvis aldri til å brukes Endret 19. september 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 det er ikke mye å si, men en slik design ville jeg ikke satt til 100% uten om det så er den enkel og grei Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Godt poeng fra TJ. Tror det er bedre å fiksere den til et antall piksler. Det er iallfall ikke noe løsning å ha en kolonne til høyre, når du har fiksert bredde på teksten. Videre er ikke siden særlig designmessig avansert, men helt grei. Skal jeg sette fingern på noe mer, må det være tekstfargen. Se om du finner en som passer bedre enn svart. Du kan også legge overskrifta på linje med menyen (slik at de får samme avstand fra venstre) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Godt poeng fra TJ. Tror det er bedre å fiksere den til et antall piksler. Det er iallfall ikke noe løsning å ha en kolonne til høyre, når du har fiksert bredde på teksten. Videre er ikke siden særlig designmessig avansert, men helt grei. Skal jeg sette fingern på noe mer, må det være tekstfargen. Se om du finner en som passer bedre enn svart. Du kan også legge overskrifta på linje med menyen (slik at de får samme avstand fra venstre) Tekstbredden er ikke fiksert, jeg bare la inn noen breaks for å sjekke litt. Noen som har forslag til forbedringer, evt fargeforandringer? Som designer er jeg ikke noen superhelt, jeg klarer å lage enkle design, men å putte sammen farger som matcher er ikke min sterke side EDIT: Bedre? Ang header så er det bare et bilde, skal fikse det senere. Endret 19. september 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Dette må være en liten rekord på lengden av en tråd hvor trådstarter ønsker kritikk.... ca. 1 time? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Dette må være en liten rekord på lengden av en tråd hvor trådstarter ønsker kritikk.... ca. 1 time? Jeg klarte å slette css-fila ved et uhell, da var det ikke morsomt mer. (Har ikke backup :s ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå