Gå til innhold

Unreal Tournament 2003 Trailer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

fint at alle er oppegående..

beta tester som er i tidlig stadium representerer ikke hva full versjonen krever...

beta testen av sof2 gjorde hakkamøkk av maskinen min, xp 1900+ 512 mb pc2700 ddr o asus v8440...

mens final gikk glatt...

ikke baser alt på betaen, spesielt ikke en så tidlig beta, og hvis jeg ikke tar helt feil så er de eneste versjonene av ut2003 kun build`s...

det er før beta.

Lenke til kommentar

Quote:

ikke baser alt på betaen, spesielt ikke en så tidlig beta, og hvis jeg ikke tar helt feil så er de eneste versjonene av ut2003 kun build`s...

det er før beta.

Eh? build er simpelthen en annen måte å si version på... (veel...nesten ivartfall)

De leakene som har kommet ut av UT2003 har vært fylt med bugs og placeholders, så det er ikke akuratt noe representativt av fullversionen.

Lenke til kommentar

En notis: CyberWorrior lagde to tråder hvor han skrev inn link til en spillbar demo. I tillegg til å skrive to poster her med to nye linker, etter at jeg hadde slettet de foregående trådene. Ingen demo er som alle vet ikke offisielt gitt ut enda, og leaks er ikke noe vi støtter opp under. CyberWorrior er utestengt i 10 dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...