Gå til innhold

CDON Megatilbud! :D (39 kr)

Anbefalte innlegg

Var vel derfor de solgte den så billig. Alle må jo få resten før eller siden og da tjener de penger der.

Ytterst tvilsomt at de tjener penger på å selge den til 39,-, uansett hvor mange de selger.

Jeg tenker sånn at når man har 1 film så må man med tiden få hele triologien. Det er da de tjener penger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De har nok gått tomt på lager pga av bestillingene som eksploderte. Å når det er tomt kan de jo endre pris. Så dette er ikke sleipt. Tviler på at CDON.com er sånn.

Hvorfor får de plutselig inn nye 1 dag etter de går tomme? Noen uker eller 1 mnd kunne jeg forstått.

Sett deg i de kundene som har fått avslag.

Dagen før får kundene en mail at de er "tomme" og 29 kr som plaster på såret. Dagen etterpå har de den "plutselig" på lager igjen til riktig pris.

Er derfor jeg er skeptisk..... Skjønner at de taper penger på å selge den så billig.

Lenke til kommentar

Enig med deg UUnreal! Synes det var skikkelig lusent gjort at mange fikk den, men andre ikke fikk den pga at det var tomt :dontgetit: Selv om de som ikke fikk den hadde bestilt FØR mange av de som fikk den.. Sånn som meg :cry:

Edit: Men fikk nå hvertfall 24 da :) Skal se nå

Endret av erlendru
Lenke til kommentar
Ufattelig latterlig av folk som sier det er sleipt. Når man har gjort en tastefeil så er det vel ikke rart at man retter opp prisen så fort som overhodet mulig.. Utrolig bra gjort at CDON i det hele tatt har sendt ut noen til en pris som garantert er langt under selvkost.

Der må jeg si meg enig :!:

Lenke til kommentar
Ufattelig latterlig av folk som sier det er sleipt. Når man har gjort en tastefeil så er det vel ikke rart at man retter opp prisen så fort som overhodet mulig.. Utrolig bra gjort at CDON i det hele tatt har sendt ut noen til en pris som garantert er langt under selvkost.

Er under selvkost ja, men er jo litt reklame da.

Sansynligvis ganske god reklame, folk sier CDON bør man følge med for der har de ofte gode tilbud jeg f.eks. fikk storpakken av atter en konge for bare 39 kroner :D

en fornøyd kunde genererer flere kunder :)

Lenke til kommentar

Er under selvkost ja, men er jo litt reklame da.

Sansynligvis ganske god reklame, folk sier CDON bør man følge med for der har de ofte gode tilbud jeg f.eks. fikk storpakken av atter en konge for bare 39 kroner :D

en fornøyd kunde genererer flere kunder :)

Joda, det er jo greit nok. Og CDON har vel fått god reklame i denne saken, det bør de iallefall ha fått.. Men når noen her på forumet seriøst sier at det er "urettferdig" at ikke de også får kjøpt LOTR for 39,- må man nesten begynne å lure litt på hvor høy forretningssans faktisk folk har..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...