Gå til innhold

CDON Megatilbud! :D (39 kr)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ato: Thu, 22 Sep 2005 12:13:46 +0200

Kjære Kunde, Tittelen som du har bestillt har dessverre utgått. Vi kan derfor ikke fremskaffe varen og vi har derfor slettet varen fra din ordre.Som plaster på såret får du 29 kr i rabatt neste gang du handler på CDON.

Nedenfor står de artikler som er slettet:

DVD 'DVD - Ringenes Herre - Atter En Konge (Extended Version)' Bruk denne rabattkoden når du logger deg på for å få 29 kr i rabatt. Koden er gyldig i 30 dager fra og med dags dato. Kopier og lim denne inn iriktig felt når du har handlet ferdig og skal bekrefte din bestilling.

Jaja, det var jo lov til å prøve. Verdt å merke seg at de slettet hele ordren, ikke bare DVD'en. Liker ikke at de tar en spansk en med "kan ikke fremskaffe varen", man kan da kalle en spade for en spade og innrømme at man har hatt en trykkfeil. Kjekt med 29,- i plaster på såret, men jeg tror ikke jeg kommer til å handle noe fra CDon den nærmeste måneden uansett.

Grattis til de som har fått filmen.

Lenke til kommentar
ato: Thu, 22 Sep 2005 12:13:46 +0200

Kjære Kunde, Tittelen som du har bestillt har dessverre utgått. Vi kan derfor ikke fremskaffe varen og vi har derfor slettet varen fra din ordre.Som plaster på såret får du 29 kr i rabatt neste gang du handler på CDON.

Nedenfor står de artikler som er slettet:

DVD 'DVD - Ringenes Herre - Atter En Konge (Extended Version)' Bruk denne rabattkoden når du logger deg på for å få 29 kr i rabatt. Koden er gyldig i 30 dager fra og med dags dato. Kopier og lim denne inn iriktig felt når du har handlet ferdig og skal bekrefte din bestilling.

Jaja, det var jo lov til å prøve. Verdt å merke seg at de slettet hele ordren, ikke bare DVD'en. Liker ikke at de tar en spansk en med "kan ikke fremskaffe varen", man kan da kalle en spade for en spade og innrømme at man har hatt en trykkfeil. Kjekt med 29,- i plaster på såret, men jeg tror ikke jeg kommer til å handle noe fra CDon den nærmeste måneden uansett.

Grattis til de som har fått filmen.

Hvis du ikke skal bruke koden din, så kan du kanskje gi den bort til noen andre som skal handle på CDON?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Hva med de som betalte med VISA ved bestilling?

19.09.05 BETALING UTLAND 19.09.05  100,00

Jeg bestilte for 107,- kroner, så det stemmer jo ikke. Men samtidig kan jeg ikke skjønne hvordan jeg skulle ha betalt noe til utlandet, hvis i det ikke er snakk om CDON... Er dette en betaling til CDON eller ikke?

Lenke til kommentar

Søren, nå står den som "annulert" :thumbdown: Men fikk nå 24 da :) Er urettferdig at mange får den for 39kr da!

Tittelen som du har bestillt har dessverre utgått. Vi kan derfor ikke fremskaffe varen og vi har derfor slettet varen fra din ordre.

Som plaster på såret får du 29 kr i rabatt neste gang du handler på CDON.

fair enough.. Men ser jo at det er flere her som sa at de bestilte etter meg, som har fått den allerede da :dontgetit:

Endret av erlendru
Lenke til kommentar
Ingen her som bestilte LOTR og noe annet sammen? Må ha vært derfor jeg ikke fikk den :cry: Ser at de som bestilte _etter_ meg har fått den.. Er litt surt.

Samme her.

Merkelige greier egentlig. Jeg bestilte med Visa. Det er vel ikke slik at alle som fikk bestile som postoppkrav?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...